راز قتل مرد مواد فروش در چند تار مو : اخبار حوادث - راز قتل مرد مواد فروش در ...



اخبار حوادث - راز قتل مرد مواد فروش در چند تار مو

حکم قصاص مردی که متهم است یک فروشنده مواد مخدر را در خانه اش قتل رسانده است از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل مرداد سال 89 به ماموران پلیس قزوین خبر می رسد که مردی در خانه استیجاری خود به قتل رسیده است. بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به همراه بازپرس دادسرای قزوین به راهی محل حادثه شدند و به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
کارآگاهان پلیس در محل حادثه که منزل مقتول بود مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و ادوات استعمال آن کشف کردند. همچنین در تحقیق از صاحبخانه مقتول و همسایه مشخص شد که آخرین بار مردی به نام کریم به منزل مقتول رفته و سپس با یک خودروی پژو از محل فرار کرده است. بنابراین این مرد خیلی زود از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد. کریم در ابتدا خود را بی گناه نشان داد ولی در ادامه تحقیقات به قتل این مرد اعتراف کرد و گفت: من برای گرفتن مواد به خانه مقتول رفتم ولی با هم درگیر شدیم. من هم از جیبم چاقویی را برداشتم و می خواستم به دستش ضربه بزنم اما خودش را کنار کشید و فکر می کنم که ضربه به پهلویش خورد.
 
متهم در ادامه تحقیقات پلیس تمام اعترافات خود را پس گرفت و به بازپرس کفت که همه آنها را تحت فشار روحی و روانی اعتراف کرده است. در نهایت کیفرخواست این پرونده صادر و جلسه محاکمه این مرد اردیبهشت سال 91 در شعبه دوم دادگاه کیفری قزوین برگزار شد. در این جلسه متهم اتهام قتل را انکار کرد ولی اینکه به خانه مقتول رفته است را پذیرفت. در دادگاه سوالاتی در خصوص قطرات خون باقیمانده در ماشین متهم شد که متهم پاسخ داد آن روز به شکار رفته بودم و قطرات خون برای همان است.
 
عبدالصمد خرمشاهی وکیل متهم در این جلسه جهت کشف واقعه درخواست احضار شهود و تحقیق از آنها را کرد. بنابراین دادگاه تجدید شد و در جلسه بعدی شهود اولیای دم در دادگاه حاضر شدند. ولی شهود متهم در دادگاه حاضر نشدند. بنابراین در نهایت حکم قصاص متهم از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری قزوین صادر شد.
 
خرمشاهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص این پرونده گفت: پس از صدور رای به این حکم اعتراض کردم که پرونده به شعبه 13 دیوان عالی کشور ارجاع شد. در این شعبه قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص را نقض کردند. آنها اعلام کردند که باید تحقیقات بیشتری در خصوص تار مواهای خرمایی رنگ کشف شده در دست راست و چپ مقتول صورت گیرد که مطمئنا متعلق به آخرین نفری است که با مقتول درگیر شده است.
 
خرمشاهی ادامه داد: قضات دیوان عالی کشور همچنین اعلام کردند که باید تحقیقات از سوی شهود اعلام شده از سوی وکیل متهم صورت گیرد و پس از این بررسی ها حکم نهایی صادر شود. بنابراین جلسه محاکمه بعدی متهم روز دوم آذر ماه در شعبه دوم دادگاه کیفری برگزار خواهد شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : راز قتل مرد مواد فروش در چند تار مو