راز شکست پرسپولیس مقابل نفت فاش شد : راز پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان مقابل ...


راز پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان مقابل پرسپولیس مشخص شد. کاپ: راز پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان مقابل پرسپولیس مشخص شد.

علیرضا منصوریان پس از 224 روز رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس را شکست که البته در مطلبی به آن اشاره کرده بودیم. او که امسال گربه سیاه استقلال و پرسپولیس بوده است و رکورد شکست ناپذیری هر دو تیم را شکسته از دیشب به قهمان استقلالی ها تبدیل شد و همه فراموش کردند که او همان شخصی بود که رکود استقلال را هم شکاند و دروازه بان تیمش 6 را به هواداران استقلال نشان داد.

کاری که منصوریان انجام داد در نظر ما شاید آسان بیاید و حاصل تلاش یک شبه بازیکنان نفت تهران اما حقیقت چیز دیگری است؛در واقع منصوریان برنامه ای دراز مدت برای شکست پرسپولیس داشت و این را می توانستیم از پرس کردن شاگردان برانکو به خوبی متوجه شویم.

علیرضا منصوریان از روز شنبه یعنی 4 روز پیش از بازی جلساتی را با دستیاران خود برگزار کرد..جلساتی که از یک ساعت و دو ساعت تجاوز می کرد،او روزی 9 ساعت برای دستیاران خود جلسه آنالیز گذاشت. آنالیز تیمی که با بردنش میلیون ها هوادار استقلال شاد شدند.حال راز منصوریان فاش شده است. او با 36 ساعت آنالیز کارهای تاکتیکی پروفسور سرخ ها  کاری کرد تا پرویز مظلومی با او تماس بگیرد و از او تشکر کند. شاید منصوریان در این تماس تلفنی رازش را با مظلومی هم در میان گذاشته باشد تا استقلال هم بتواند مقابل پرسپولیس در آینده ای نه چندان دور ایستادگی کند.


ویدیو : راز شکست پرسپولیس مقابل نفت فاش شد