راز سرقت‌های خودرو در سینه قاتل شیشه‌ای : پسر جوانی که 17 ماه قبل، پس از مصرف ...



پسر جوانی که 17 ماه قبل، پس از مصرف شیشه، دوستش را به قتل رسانده بود روز گذشته به سرقت هفت خودرو اعتراف کرد.

به گزارش جام‌جم ، اوایل شهریور سال گذشته، ماموران پلیس آگاهی از قتل پسر جوانی دریک نزاع مطلع شدند. با حضور ماموران در محل جنایت در غرب تهران آنها با جسد غرق خون پسر 24 ساله روبه‌رو شدند. در بررسی‌های بیشتر از شاهدان ماجرا آنها مدعی شدند قتل توسط میثم، دوست مقتول رخ داده است.

با دستگیری میثم در خانه‌اش، او به قتل اعتراف کرد و گفت: با مقتول به نام نوید از گذشته دوست بودم، اما روز جنایت برسر مصرف مواد درگیر شدیم و من او را با چاقو کشتم. با اعتراف قاتل 26 ساله و تکمیل پرونده، اودر دادگاه کیفری به قصاص محکوم و تا زمان اجرای حکمش به زندان رجایی شهر منتقل شد.

در حالی که قاتل شیشه‌ای در زندان بازداشت بود با دستگیری تعدادی سارق لوازم داخل خودرو، راز سرقت‌های قاتل شیشه‌ای نیز فاش شد.

روز گذشته با انتقال میثم به دادسرای ویژه سرقت، او در بازجویی‌ها به هفت فقره سرقت اعتراف کرد و گفت: همراه دو دوستم قبل از ارتکاب قتل، سرقت می‌کردیم. با پرسه‌زنی در غرب تهران خودروهای بدون دزدگیر را شناسایی می‌کردیم و من در آنها را باز می‌کردم. بعد از روشن کردن خودرو چون رانندگی بلد نبودم همدستم مراد پشت فرمان می‌نشست و خودروها را به جنوب شهر می‌بردیم. بعد از سرقت لوازم داخل خودرو آن را در خیابان رها می‌کردیم.

با اعترافات قاتل شیشه‌ای به سرقت لوازم داخل خودرو، قاضی علی‌اکبر عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای سرقت، دستور تحقیقات بیشتر در مورد سرقت‌های متهم را صادر کرد.

 

اخبار حوادث  -  جام جم 


ویدیو : راز سرقت‌های خودرو در سینه قاتل شیشه‌ای