راز جنایت در اسكناس های خون آلود :   لكه های خون كشف شده بر روی اسكناس های ...



 

لكه های خون كشف شده بر روی اسكناس های سرقتی راز جنایت در سوپرماركت را فاش كرد.سه شنبه - ۱۱ خرداد - امسال مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهرود از مرگ مرموز مرد سالمندی در یكی از بیمارستان های این شهر باخبر شدند.

تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان دریافتند مرد - ۶۹ ساله - صاحب یك سوپرماركت در بخش «میامی» شاهرود بود كه ساعتی قبل پیكر نیمه جانش در مغازه اش پیدا شده بود.

قاتل یا قاتلان پس از غافلگیر كردن مقتول، او را از ناحیه سر مجروح كرده و با سرقت از مغازه اش گریخته بودند.

كارآگاهان سپس راهی محل قتل شده و به تحقیقات محلی پرداختند كه اهالی مدعی شدند روز حادثه پسر جوانی را دیده اند كه در حوالی مغازه مقتول پرسه می زد.

سرهنگ رحمت الله طاهری - فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود - در این باره به خبرنگار ما گفت: با كشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

كارآگاهان با تجسس های گسترده هویت تنها مظنون این جنایت به نام «امید» را شناسایی كرده و او را در عملیاتی پلیسی در یكی از روستاهای شاهرود دستگیر كردند.

در حالی كه «امید» منكر هرگونه جرمی بود، مأموران در بازرسی از وی اسكناس هایی خونین را كشف كردند كه با انجام آزمایش های تخصصی مشخص شد لكه های خون متعلق به مقتول است.

فرمانده انتظامی شاهرود ادامه داد: پسر جنایتكار كه دارای سابقه كیفری است، وقتی هیچ راهی برای فرار از بیان حقیقت ندید، لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل مرد سالمند را فاش كرد.

«امید» به كارآگاهان گفت: مدتی بود نقشه سرقت از سوپرماركت را طراحی كرده بودم. چند روز در مقابل مغازه مقتول پرسه زدم تا در فرصتی مناسب نقشه ام را عملی كنم.

روز حادثه سرانجام وارد مغازه شده و با دسته كلنگ ضربه هایی به سر صاحب مغازه زدم، سپس با سرقت ۷۰ هزار تومان پول و چند كنسرو از محل فرار كردم.»

متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت و تشریح نحوه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد..../ روزنامه ایران

 

 

 


ویدیو : راز جنایت در اسكناس های خون آلود