رازگشایی از داستان دروغ : اخبار حوادث - رازگشایی از داستان دروغ راز موتورسواری ...



اخبار حوادث - رازگشایی از داستان دروغ

راز موتورسواری که با دروغگویی ادعا می‌کرد در دام زورگیران افتاده است، فاش شد.

ساعت 5/11 شب پنجم مهرماه مردی با مرکز 110 اراک تماس گرفت و سراسیمه از سرقت پول‌هایش توسط گروهی ناشناس خبر داد.

 

بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 12 اراک به محل اعزام شدند که جوان موتورسوار گفت: لحظاتی پیش در حال عبور با موتورم بودم که یک تاکسی با چهار سرنشین جلوی من پیچید و بعد از متوقف کردن من با تهدید 28 میلیون ریال پولی را که داخل یک کیسه پلاستیکی همراه داشتم به سرقت بردند. در تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد هیچ کس صحنه این زورگیری را ندیده بویژه اینکه نگهبان ساختمان دولتی در نزدیکی محل اعلام کرد هیچ اطلاعی در زمینه درگیری موتورسوار با سرنشینان تاکسی ندارد.

 

کارآگاهان در بررسی‌هایشان دریافتند جوان موتورسوار حدود دو هفته گذشته و پیش از اعلام سرقت با چند مرد آشنا درگیر شده و آنها وی را به باد کتک گرفته‌اند و پرونده‌ای نیز در این خصوص در کلانتری 12 شهر اراک در حال رسیدگی است. سرهنگ «رضا احمدی» رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: در بررسی بیشتر موضوع کارآگاهان پی بردند وی دارای سوابق کیفری است و در حال حاضر نیز به موادمخدر اعتیاد شدید دارد.


از سوی دیگر کارآگاهان، راننده تاکسی را که مرد موتورسوار اعلام کرده بود شناسایی کردند و او با حضور در پلیس آگاهی از هرگونه سرقت و زورگیری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: مرد موتورسوار را می‌شناسد و با او اختلاف‌هایی نیز دارد. جوان موتورسوار با حضور در پلیس آگاهی و با وجود مدارک به دروغ خود اعتراف کرد و گفت به قصد انتقام از کسانی که با وی درگیر شده و او را کتک زده‌اند این موضوع را مطرح کرده است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو : رازگشایی از داستان دروغ