رازهای ژست های مردانه برای زنان : بسیاری از مردان می خواهند خود را ایده ال ...



بسیاری از مردان می خواهند خود را ایده ال وبهترین معرفی کنند و برای رسیدن به این هدف فقط ظاهرشان را آراسته می کنند و حرکات حساب شده انجام می دهند. در حالی كه سكه مرد یك روی دیگر هم دارد و آن باطن اوست. مردان اصرار دارند كه باطن‌شان را از همه حتی از شما كه نامزد یا همسر اوهستید مخفی كند اما ژست‌ها، حركات غافل و بی‌خبر او، طرز برخوردها، تكه‌كلام‌ها، نشست و برخاست‌ها باطن و كاراكتر او را لو می‌دهد و افكار خلق و خوی باطنی او را آشكار می‌كند، به قول روانشناسان هیچ انسانی قادر نیست خود را برای همیشه و با توجه به جمیع جهات كنترل كند. از همان اولین‌بار كه خواستگار یا نامزدتان شما را به یك رستوران یا سینما دعوت می‌كند اگر در اعمال رفتار او خیره شوید می‌توانید تشخیص دهید كه مرد ایده‌آل و قابل اطمینانی است یا نه.

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان , خواص رازیانه برای زنان , برنامه غذایی هفتگی برای زنان خانه دار

 

1- کنجکاو و ترسو

مردی كه با این ژست وارد اتاق می‌شود به نظر نازك‌نارنجی می‌آید و تظاهر به رقت قلب می‌كند ولی چندان احساسات ظریفی ندارد. او فردی آب‌زیركاه، پنهان‌كار، نسبتا ترسو و شاید هم محتاط است. كنجكاوی بزرگ‌‌ترین خصلت ناپسند اوست و در عین حال مثل خاله‌زنك‌ها دوست دارد از كار همه سر درآورد.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده و لاغر , خواص جینسینگ برای زنان , جملات تحریک کننده برای زنان

2- وفادار و میانه‌رو

مردی كه با این ژست وارد اتاق می‌شود هرچند اهل عمل است ولی از مبارزه اجتناب می‌كند. در عشق و معاشرت میانه‌روست. به هر چیز زود عادت می‌كند و این خصلت گاهی اوقات وبال گردنش می‌شود. نگاهش به همه جا می‌چرخد اما این خصوصیت در ذات اوست نه در خواست او و به همین جهت در زندگی مشترك مردی وفادار است.

شروط ضمن عقد برای زنان , مشاغل خانگی برای زنان , رازهای زنان

3- عجول و خودخواه

مردی كه با این ژست وارد اتاق می‌شود اهل قضاوت‌های قطعی و گاهی عجول در قضاوت كردن است. از هیچ‌گونه ریسكی باكی ندارد و برای تن دادن به هرگونه ماجراجویی حاضر است و تا حدودی خودخواه است. گویی برای ریاست آفریده شده چون از استعداد بهره‌كشی از دیگران برخوردار است.

پونه برای عفونت زنان , جوش شیرین برای عفونت زنان , مدل مو برای پیشانی بلند مردانه

4- قابل اعتماد

مردی كه فرمان اتومبیل را با این ژست یا به قول مربیان رانندگی با ژست 10 و 10 دقیقه در دست می‌گیرد كسی است كه واكنش‌های سریع و به موقع نشان می‌دهد. اعتمادبه‌نفسش بی‌حساب است. در برابر همسرش بی‌آنكه شخصیتش را از دست بدهد زود خودش را نشان می‌دهد. می‌‌شود گفت شعار او این است: «زندگی كن و بگذار زندگی كنند.»

مدل لباس مجلسی برای زنان شکم دار , سرگرمی برای زنان خانه دار , بهترین ادکلن های مردانه 2016 برای زمستان

5- سهل‌انگار

مردی كه فرمان اتومبیل را اینچنین با سهل‌انگاری در دست بگیرد نه فقط جان خود بلكه زندگی و آینده زن و فرزندانش را نیز به خطر می‌اندازد. وی مردی است راحت‌طلب و بی‌خیال در مقابل دیگران. نه تفاهم نشان می‌دهد و نه احساس مسئولیت می‌كند برای همسری شما مناسب است.

کار برای زنان در منزل , مدل مو برای موهای کم پشت مردانه , خواص عرق رازیانه برای زنان

6- نا امید

مردی كه فرمان اتومبیل را اینگونه دردست می‌گیرد کمی بدبین است و کلا خیلی به آینده امیدوار نیست.

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی , آیا کاکایو برای زنان باردار بد است؟ , بهترین شغل برای زنان خانه دار

7- وابسته به اطرافیان

  

مردی كه فهرست غذاهای رستوران را با این ژست در دست بگیرد، ناخودآگاه نشان می‌دهد كه اراده مستقلی ندارد و نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. روی هم رفته ترجیح می‌دهد دیگران برایش تعیین تكلیف كنند. كار امروز را مرتب به فردا می‌اندازد و درضمن اهل رك و راست حرف زدن هم نیست.

خواص عناب برای زنان باردار , احکام غسل جنابت برای زنان , لباس مردانه برای عروسی

8- یک شریک واقعی

مردی كه فهرست غذاهای رستوران‌ها را با این ژست دردست می‌گیرد نشان می‌دهد كه برای مسائل مهم مهلت قائل می‌شود. قبل از انجام هر كاری مدتی طرح می‌ریزد. تمامی جوانب كار را بررسی می‌كند و همچنین طبعی لطیف دارد. شریك زندگی مناسبی است و می‌داند از زندگی چگونه لذت ببرد. به عقیده دیگران احترام می‌گذارد. در دوستی ثابت‌قدم و در عشق قابل اعتماد است.

مدل مو برای صورت کشیده مردانه , رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی ویژه متاهلین  , خواص مریم گلی برای زنان

9- خود رای و خسیس

مردی كه فهرست غذا را با این ژست در دست می‌گیرد، خودرای، تودار و تا حدودی از اصول رعایت عرف در اخلاقیات دور است. هرچه را كه متعلق به او باشد محكم نگه می‌دارد و به قول معروف حتی جان به عزرائیل نمی‌دهد. در مورد پول نیز همین رویه را دنبال می‌‌كند پس خسیس هم است. اهل مزاح نیست. همه چیز حتی شوخی‌ها هم را جدی می‌‌گیرد. در كینه‌جویی خطرناك و در دوستی فقط نفع خود را می‌جوید.

عرق گیاهی برای عفونت زنان , بهترین راهکارها برای به ارگاسم رساندن زنان , سکس دهانی برای زنان چطور است

10- بی برنامه

مردی كه صورت‌حساب رستوران را اینطور بررسی می‌كند به عقیده دیگران بیش از عقیده خود توجه دارد. از هدفی كه در نظر بگیرد به هیچ وجه رویگردان نمی‌شود ولی وقت‌شناس و برنامه‌ریز نیست. به زنی برتر احتیاج دارد تا بتواند از او یك مرد واقعی بسازد درضمن از‌ آن دسته از مردهای است كه همسرشان هرگز نمی‌فهمد چقدر درآمد دارد.

مدل مو مردانه برای موهای کم پشت , تغذیه مناسب برای زنان باردار , سوره های مفید برای زنان باردار

11- زود باور و بی منطق

مردی كه فهرست غذاها را با این ژست در دست می‌گیرد، ساده و زودباور است به ظاهر طرفدار منطق است ولی خود منطق سرش نمی‌شود. به طور كلی قابل اعتماد است ولی پراحساس نیست. زن‌های احساساتی او را تا اندازه‌ای خشك می‌پندارند. اهل تظاهر است مثلا بی‌میل نیست كه شما ببینید كه حساب میز چقدر شده.

باورهای شیرازی ها برای زنان باردار , مدل موی کوتاه برای زنان مسن , بهترین غذاهای برای زنان بعد بارداری

12- دست و دلباز و کمی خودخواه

مردی كه صورت‌حساب را با این قیافه بررسی می‌كند فقط جمع مبلغ را می‌بیند و همین در نظرش كافی است. چنین مردی دست و دلباز است و در هیچ موقعیتی غافلگیر نمی‌شود. می‌خواهد همیشه چیزی بیشتر از آن باشد كه نشان می‌دهد. به جزئیات بی‌توجه است و دوست دارد دیگران تملقش را بگویند به خودش بیش از پول اهمیت می‌دهد.

عکس برای تغییرات هورمون زنان , ماسک صورت برای زنان باردار , نکاتی در مورد پوشیدن لباس برای زنان لاغر

13- منزوی و شکاک

مردی كه انعام پیش‌خدمت را اینطور روی میز می‌ریزد و به طرف پیشخدمت پرتاب می‌كند از مردم فراری است. مایل است سایرین را از خود دور نگه دارد. در مقابل، توقع خدمتش تا دلتان بخواهد زیاد است. به هر اتفاقی زود مشكوك می‌شود و برای حفاظت از خودش خیلی تودار است.

مدل کفش مردانه برای مجلسی , کندر برای زنان باردار , 15 روش جدید برای بزرگ کردن سینه زنان

14- متكبر و قدرت‌طلب

مردی كه با این ژست انعام می‌دهد بسیار متكبر است. وابستگی به دیگران را ضعف تلقی می‌كند. می‌تواند با گذشت باشد اما هرگاه كه منافعش ایجاب كند، عاشق قدرت است. زنی كه به عنوان همسر به خانه او برود باید خیلی مطیع، بی‌اراده و نرم باشد و در قبال عقیده او از عقیده خود صرف‌نظر كند. بیم آن می‌رود كه در زندگی مشترك شوهری خشن باشد و مثلا دست بزن هم داشته باشد.

طب سنتی برای عفونت زنان , مشکلات مشاغل خانگی برای زنان , لباس مناسب برای کنسرت مردانه

15- دوست و همراه

مردی كه اینچنین انعام می‌دهد دیگران را دوست دارد و مایل است دیگران هم دوستش داشته باشند. قدرت تحمل او گاه به اندازه‌ای است كه ممكن است به ضعف تعبیر شود، اما خب این ناشی از این است که او از تنهایی گریزان است. مایل است همیشه چند نفر دور خود داشته باشد، روی دوستی او می‌شود حساب كرد.

چه چیزهای برای زنان باردار مضر است , چه چیزی برای زنان یایسه مفید است , راهکارهای ساده برای ترک سیگار در زنان

16- صمیمی و بی محابا

مردی كه موقع دست دادن اینچنین به طرف نزدیك می‌شود صمیمی، احساساتی و پرشور و شاید تا حدودی هم كنجكاو است بدون محابا وارد قلمروی زندگی خصوصی دیگران می‌شود. در وفاداری لنگه ندارد. روشنفكر و پیشرو است منتها نه بی‌حساب.

رازهای تناسب اندام زنان , مشاغل خانگی پر درامد برای زنان , بهترین نوشیدنی ها برای زنان باردار

17- دیر جوش و مردد

مردی كه با این ژست دست بدهد مردد و بی‌تصمیم، دیرجوش و مشكل‌پسند است. شاید سال‌ها طول بكشد تا با كسی گرم بگیرد. به عقیده خودش هر كاری كه می‌كند بهترین است ولی با وجودی كه این را می‌داند باز تردید به خرج می‌دهد به همین سبب خیلی سخت تصمیم به ازدواج می‌گیرد.

روش های تقویت مو برای زنان , شنا کردن در دریا برای زنان باردار , نحوه بزرگ کردن سینه های برای زنان

18- خون‌گرم و خوش‌صحبت

مردی كه با این ژست دست می‌دهد روی پای خود ایستاده و به موفقیتش پیشاپیش مطمئن است. از تاثیر خود روی دنیای اطرافش آگاه است. در مبالغه هم غلو می‌كند با زبانش مار را از سوراخ درمی‌آورد. در مهمانی‌ها سعی می‌كند شمع محفل باشد. خونگرم، زبان‌باز و خوش‌صحبت است. در برابر چنین مردی نباید بی‌گدار به آب زد.

توصیه های غذایی برای زنان و دختران , فواید خوردن آب سیب برای زنان باردارارر , مناسب ترین شغل برای زنان ایرانی

19- تنوع‌طلب

مردی كه با این ژست تلفن صحبت می‌‌كند؛ تنوع‌طلب، بی‌صبر و سرشار از زندگی است. به هرچیز تازه رو می‌برد. ایده‌ها و آرزوهایش او را وامیدارند كه بعضی اوقات واقعیت را فراموش كند. سرسپرده نظم و ترتیب است. عادت دارد كه بلند بلند حرف بزند.

شربت مریم گلی برای زنان , حرکات عجیب پدر بزرگ 70 ساله برای جلب توجه زنان , مدل مو برای موهای پرپشت مردانه

20- مشکل پسند و حسود

مردی كه با این ژست تلفن صحبت می‌كند، حسود و بخیل است. نمی‌خواهد دیگران به افكار و فوت و فن‌های كارش پی ببرند و هرچه او را بیشتر بشناسیم سجایای بیشتری در او كشف می‌كنیم. در دوستی مشكل‌پسند است ولی وقتی اطمینان پیدا كند پاكباز می‌شود. كسی كه زنش می‌شود باید مراقب وسوسه‌هایش باشد و در پنهان‌كاری استاد است.

ژست های مردانه ,ژست های مردانه   برای زنان

21- راستگو و صادق

در نظر چنین مردی، كسی كه به ملاقاتش رفته مهم‌تر از تلفن است. او طرفدار مشاركت است و میل دارد او و دنیا یكدیگر را درك كنند. قضاوت‌هایش ممكن است توی ذوق بزند ولی صادقانه است.

ژست های مردانه ,ژست های مردانه برای زنان

22- یک پشتوانه محکم

در نظر مردی كه اینچنین به صحبت می‌نشیند، تبادل نظر و همكاری در زندگی نقش اساسی را بازی می‌كند. به همین دلیل شریك زندگی ایده‌آلی است خود را به‌‌رغم دیگران مهم نمی‌پندارد، از مشكلات نمی‌هراسد و وجودش پشتوانه محكمی برای هر زندگی خانوادگی است.

ژست های مردانه ,ژست های مردانه برای زنان

23- طرفدار موفقیت‌های برق‌آسا

به نظر می‌آید كه این مرد اهل پرش از روی مانع است ولی ازدواج را یك دوی ماراتون تلقی می‌كند. طرفدار موفقیت‌های برق‌آساست ولی در نتیجه، بعضی اوقات سرش به سنگ می‌خورد. از عهده مسئولیت‌های مهم برنمی‌آید. از هر چیز زود خسته می‌شود. زیاد قابل اعتماد نیست. در هر كاری آنقدر فكر و مطالعه می‌كند كه وقت می‌گذرد.

ژست های مردانه ,ژست های مردانه برای زنان

24- از خود راضی و جاه طلب

مردی كه با این ژست به صحبت می‌نشیند تنها در دنیای خود می‌پلكد و به مسائل دیگران حتی همسرش بدون اعتناست. از او نباید توقع حمایت داشت چون خود محتاج حمایت است. بسیار از خودراضی و جاه‌طلب است. در دنیا تنها خود را آدم به حساب می‌آورد.

منبع:مجله ایده آل،برترین ها

 


ویدیو : رازهای ژست های مردانه برای زنان