رازهای پنهان ژیمناست رومانی الاصل تیم بانوان آمریکا فاش شد! +عکس :   "دومینیک ...



رازهای پنهان , تحصیل در آمریکا , انتخابات آمریکا

 

"دومینیک موشینو" یک ژیمناست مشهور و دارنده مدال المپیک با ملیت رومانی الاصل می باشد که طی سالهای گذشته با ملیت امریکایی به میدان رفته است.

 

رازهای پنهان ژیمناست رومانی الاصل تیم بانوان آمریکا فاش شد! +عکس

 

او که این روزها تیتر اول رسانه های خبری شده است در مصاحبه اخیرش فاش کرد خواهری داشته که معلول است و مدعی است پدرش باعث شده این کودک معلول توسط خانواده رها شود.

"دومینیک" اکنون 30 ساله است و یک سال است متوجه شده خواهری کوچکتر از خود دارد که بدون پا متولد شده است و در کمال ناباوری پدرش مادرش را متقاعد کرده تا این نوزاد را رها کنند.

وی در بیوگرافی ای که از خود ارائه کرده است آورده است پدرش همیشه مادر را تحت کنترل داشته و عقایدش را به او دیکته میکند و بنابراین سر راه گذاشتن نوزاد معلول تصمیمی بوده که پدر خانواده به تنهایی اتخاذ و اجرا کرده است و کسی نمیتوانسته در آن زمان آن را تغییر دهد.

او میگوید مادرش اخیرا به او گفته است در این مورد چاره دیگری نداشته است. او هرگز کودکش را ندیده است و ادعا میگفته پدر خانواده به او گفته است نوزادی که به دنیا آورده است بدون پاست و بهتر است او را رها کنند.

پدر وی اکنون از سرطان رنج میبرد و پزشکان معتقدند وی یک سال دیگر بیشتر زنده نخواهد بود. او در مورد این مسئله گفته است، پزشکان بیمارستانی که نوزاد در آن متولد شد به او گفته اند که خانواده آنها نمیتوانند مخارج و هزینه های درمانی این دختر معلول را بپردازند و برای همین او چنین تصمیمی گرفته است.

موشینو از این جریان بسیار ناراحت است و به دنبال این است که خواهر گم شده اش را بیابد.

 

صدای آمریکا , آمریکا , تحصیل رایگان در آمریکا

 

نتایج انتخابات آمریکا , نتیجه انتخابات آمریکا , مهاجرت به آمریکا

منبع:پرداد


ویدیو : رازهای پنهان ژیمناست رومانی الاصل تیم بانوان آمریکا فاش شد! +عکس