رازهای دکوراسیون خانه به سبک قصر شاهزاده‌ها! : بیایید از دکوراسیون داخلی ورودی ...


بیایید از دکوراسیون داخلی ورودی های خانه شروع کنیم، درست از همان جایی که به خانه پا می گذارید و با شگفتی های سبک شاهزاده ای و ویکتوریایی مواجه می شوید. وب سایت چیدانه: بیایید از دکوراسیون داخلی ورودی های خانه شروع کنیم، درست از همان جایی که به خانه پا می گذارید و با شگفتی های سبک شاهزاده ای و ویکتوریایی مواجه می شوید.

رازهای دکوراسیون خانه به سبک قصر شاهزاده ها!

دکوراسیون خانه , دکوراسیون داخلی خانه های کوچک , دکوراسیون داخلی خانه

تا به حال شده است، دلتان خانه ای بخواهد شبیه قصر های والت دیزنی؟ یا خانه ای شبیه خانه های سریال down town abbey برای خیلی از افراد داشتن خانه هایی به سبک شاهزاده ها و پادشاهان سخت و دور از دسترس به نظر می رسد، اما چیدانه در این مطلب به شما می گوید که باید چه کارهایی انجام دهید تا فضاهای داخلی خانه تان چهره ای ویکتوریایی به خود بگیرند و شبیه خانه ها پادشاهان شود، این مطلب جذاب را از دست ندهید تا بتوانید به خانه مدرن خود چهره ای ویکتوریایی ببخشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۳ راز دکوراسیون آشپزخانه های امروزی!

دکوراسیون خانه های کوچک , دکوراسیون خانه عروس , دکوراسیون خانه های 50 متری

تا به حال آشپزخانه‌ی امروز خود را با آشپزخانه های گذشته مقایسه کرده اید؟! چقدر تغییر و تفاوت از مطبخ های گذشته تا جزیره های امروزی را شاهد بوده ایم؟ وقتی نگاهی گذرا از ۵۰ سال پیش تا امروز می کنیم تغییرات زیادی را در باره شاهد خواهیم بود. مطبخ های بسته قدیمی که دور از فضاهای عمومی خانه قرار داشتند کجا و آشپزخانه‌های امروزی که افراد وقت زیادی از روزشان را در آن می‌گذرانند و به نوعی قلب خانه هستند، کجا؟! با چیدانه همراه باشید تا باهم به بررسی آشپزخانه های امروزی بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



رستوران باسکت، شاهکار معمار ایرانی در کالیفرنیای امریکا!

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی , دکوراسیون راهرو ورودی خانه , دکوراسیون خانه ایرانی

خلق آثار ارزشمند معماری توسط معماران برجسته فقط محدود به یک ملت و یک فرهنگ نمی شود. معماری که بینشش رشد یافته، می تواند نیاز هر فرهنگ و ملتی را برآورده کند. فرقی نمی کند این معمار در ایران باشد یا هر کشور دیگری... او تا جایی که می تواند زیبا خلق می کند. یکی از این معماران ایرانی که استعداد سرشارش را در خارج از ایران به نمایش گذاشته، هوتن احمدی همدانی است که چیدانه در این مطلب می خواهد به یکی از پروژه های او در کالیفرنیای امریکا بپردازد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دوره آموزشی راهکارهای ساده در دکوراسیون خانه های امروزی!

دکوراسیون خانه افراد مشهور , دکوراسیون خانه سالمندان , طراحی دکوراسیون خانه‌هایی با سقف بلند

امروزه هنر و دانش معماری داخلی در شمار کارآمدترین ابزارهای مهندسی و مدیریت سبک زندگی(LIFE STYLE) است. با گسترش شهرنشینی، افزایش،گوناگونی و شیوه های متفاوت زندگی در آپارتمان ها، توسعه دفتر های کار خانگی(HOME OFFICE) و افزایش پسندها و سلیقه های شخصی از راه دسترسی به شبکه اطلاعات تصویری، نیازمندی های بسیاری نیز در این زمینه آفریده شده اند. در همین راستا موسسه فناوری هنر کارستان با حمایت وب سایت دکوراسیون و معماری چیدانه دوره آموزشی راهکارهای ساده در دکوراسیون خانه های امروزی را با عنوان دکوراتور خانه خود باشید را برگزار می کند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : رازهای دکوراسیون خانه به سبک قصر شاهزاده‌ها!