رادیاتوری برای هدفمندی یارانه ها +عکس : این روزها با سرد شدن هوا نیاز به روشن ...



این روزها با سرد شدن هوا نیاز به روشن کردن رادیاتورها بسیار زیاد شده است و از طرفی دیگر این وسایل باعث افزایش میزان مصرف گاز می شوند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مشکل سوخت های فسیلی و همچنین کاهش هزینه ها در تمام دنیا مطرح است و از همین رو طراحان پیشنهادهای مختلفی برای این امر می دهند.

رفراندوم سوییس برای یارانه , فرفراندوم سوییس برای یارانه , یارانه

به تازگی طرح هایی درمورد یک رادیاتور هوشمند ارائه شده است که می تواند از مصرف بیش از اندازه انرژی بکاهد و هشدارهایی را به افراد در شرایط خاص میدهد.

این رادیاتور به مکانیزمی کاملا مشابه با مدل های معمولی خودش دارد اما بسیار هوشمندتر شده است چرا که می تواند به شما هشدارهایی را در مورد روشن بودن خود می دهد.

بر روی این رادیاتور چراغ هایی تعبیه شده است که با گرم شدن دستگاه رنگ آن ها نیز تغییر می کند و این باعث می شود تا افراد متوجه میزان مصرف باشند و آن را کنترل کنند. همچنین در صورت خروج از خانه و داغ شدن بیش از حد دما به طور خودکار دما را تنظبم خواهند کرد.

دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز

این دستگاه همچنین روشی بسیار جالب برای روشن شدن دارد و به جای چرخاندن شیر باید با پا چند ضربه به زیر رادیاتور وارد کنید تا روشن شود. همچنین از نور آن می توان به عنوان چراغ خواب نیز استفاده کرد.

طراح این رادیاتور می گوید با اضافه شدن این علائم هشدار دهنده به این رادیاتور بسیاری از مصرف های بیهوده از بین خواهند رفت و میزان هزینه ها تا حدی کاهش می یابد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : رادیاتوری برای هدفمندی یارانه ها +عکس