راحت و با اطمینان خرید کنید : در گذشته فرش به عنوان بزرگترین یا یكی از بزرگترین ...


در گذشته فرش به عنوان بزرگترین یا یكی از بزرگترین سرمایه های مادی هر خانواده ایرانی به حساب می آمد اما اكنون به مدد دستگاه های دقیق و مدرن بافندگی و تنوع حیرت انگیز فرش مقداری از ارزش آن كاسته شده... با اطمینان خرید کنید , با خیال راحت به این کشورها سفر کنید , موقع خرید فرش به این نکات توجه کنید

سرای ابریشم

در گذشته فرش به عنوان بزرگترین یا یكی از بزرگترین سرمایه های مادی هر خانواده ایرانی به حساب می آمد اما اكنون به مدد دستگاه های دقیق و مدرن بافندگی و تنوع حیرت انگیز فرش مقداری از ارزش آن كاسته شده ولی هنوز هم فرش برای خانواده ایرانی هم از حیث اهمیت آن در طراحی دكوراسیون منزل و هم از بابت ارزش ریالی آن اهمیت زیادی دارد.
انتخاب و خرید فرش به عنوان یك تصمیم اصولی كه شاید هر 10 سال یكبار رخ دهد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.در خریدی كه در یك بازه زمانی 5 تا 10 سال و با بهایی قابل توجه صورت می گیرد،قاعدتاً باید وقت و انرژی بیشتری برای آن گذاشت.اما عواملی این خرید را با سختی ها و بعضاً با مخاطراتی همراه كرده است.مثلا در كلان شهری مثل تهران انتخاب یك فرش از بین تعداد قابل توجه برندها و شركت های تولید كننده فرش كار بسیار دشواری است.این در حالیست كه بسیاری از این تولیدات از حداقل كیفیت نیز برخوردار نیستند و این شركت ها با تولید فرش بی كیفیت و غیر استاندارد،كار انتخاب را برای مصرف كننده سخت تر می كنند.
انتخاب رنگ و نقش فرش نیز از آن دست كارهاست كه برای خانواده بسیار لذت بخش است كه اگر محل خرید به درستی انتخاب نشود، خود تبدیل به یك كابوس خواهد شد.
از همه این موارد گذشته خرید فرش در شهرهای بزرگ (بویژه تهران) با مشكل دیگری روبروست كه به ظاهر حل ناشدنی است.وآن چیزی نیست غیراز عبور كالایی به بزرگی فرش از ترافیك سرسام آور شهر تا منزل.
اما برشمردن این مشكلات برای منصرف كردن خانواده ها از خرید فرش نیست!همیشه مراكزی هستند كه از قبل به نیازهای مردم فكر میكنند و راه های رفع آنان را می یابند. یكی از این مراكز سرای ابریشم به عنوان بزرگترین بازار فرش ماشینی كشور است كه قبل از همه نیاز سنجی كرده و راه حل مشكلات را دریافته است.
حال به اختصار بعضی از مزیت های  سرای ابریشم را باهم مرور می كنیم:
در سرای ابریشم 50 برند برتر تولید كننده فرش كشور بصورت یكجا حضور دارند.آنها در سه طبقه این مجتمع هر كدام فقط فرش تولید خود را عرضه می كنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است كه بصورت مستقیم با تولید كننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را كه در نظر دارد از او مطالبه كند.در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز كوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میكند.به درستی كه حضور این تعداد شركت در كنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است.
سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشكل حمل و نقل را نیز حل كرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید میكند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.  
ما در اینجا تنها به دو نمونه از مزیت های خرید از سرای ابریشم اشاره كردیم و در آینده شما را با مواردی دیگر از برتری های این مجتمع عظیم فرش آشنا خواهیم كرد.


ویدیو : راحت و با اطمینان خرید کنید