راجرز: لیورپول جرارد دیگری دارد : سرمربی لیورپول به هواداران تیمش اطمینان داد ...


سرمربی لیورپول به هواداران تیمش اطمینان داد که هندرسون می تواند رهبری این تیم را بعد از جرارد برعهده گیرد و نباید آنها نگران رهبری تیم بعد از جرارد باشند. خبرگزاری ایسنا: لیورپول بعد از فصل جاری دیگر استیون جرارد کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت. جرارد 34 ساله که 17 سال است برای لیورپول بازی می کند اعلام کرد که آخرین فصل حضور خود را در لیورپول پشت سر می گذارد و همین باعث شده است تا نگرانی در بین هواداران لیورپول به وجود آید.

قرمزپوشان آنفیلد این نگرانی را دارند که بعد از جرارد چه کسی رهبری این تیم را برعهده خواهد گرفت و این طبیعی است، چرا که جرارد شخصیتی کاریزماتیک در میدان داشت و لیورپولی‌ها به او عادت کرده بودند. برندان راجرز که به خوبی نگرانی هواداران تیمش را احساس کرد اعلام کرد که لیورپول جرارد دیگری در اختیار دارد و نباید کسی نگران شود. این مربی ایرلندی از انتخاب هندرسون به عنوان کاپیتان جدید لیورپول خبر داد.

او گفت: هندرسون همه شاخصه های یک کاپیتان خوب را دارد و به همین خاطر او را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کردم. بهترین بازیکنی که هندرسون می توانست در کنار او آموزش بیند و درس یاد گیرد استیون جرارد بود. او قبل از اینکه کاپیتان شود از جرارد چیزهای زیادی یاد گرفت. او الان نقش دیگری را بر عهده می گیرد و بدون شک کار سختی در پیش رو دارد. دیگر نباید نگران نبود کاپیتانی مانند جرارد باشیم چرا که بازیکنی را در اختیار داریم که همان خصوصیات جرارد را دارد. هر چند که سبک بازی این دو متفاوت است اما هر دو خصوصیت رهبری را به خوبی دارند.

او ادامه داد: بازیکنان زیادی در اختیار داریم که می توانند تیم را رهبری کنند حتی بازیکن جوانی مانند استرلینگ این توانایی را دارد. او در این چند سال اخیر پیشرفت زیادی از خود نشان داده است و ثابت کرده که بازیکن بزرگی است. همه آنچه که می توانم بگویم این است که ما بازیکنانی در اختیار داریم که می توانند به خوبی تیم را در میدان رهبری کنند و از این نظر هیچ نگرانی نداریم.

سرمربی لیورپول در پایان سخنان خود گفت: وقتی جرارد را به میدان نمی فرستادم احساس می کردم که بازیکنان نبود او را در میدان حس می کردند و احساس تنهایی می کردند. احساس می کردم که بازیکنان در زمین به دنبال جرارد هستند. آنها در این چند ماه باید عادت کنند که دیگر جرارد با آنها نخواهد بود. باید به نبود جرارد عادت کنیم.

لیورپول فصل قبل با هدایت راجرز نتایج بسیار خوبی به دست آورد و توانست در جایگاه دوم قرار گیرد اما در فصل جاری شرایط این تیم بسیار بد شده است و بعید به نظر می رسد که شاگردان راجرز جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.


ویدیو : راجرز: لیورپول جرارد دیگری دارد