رابطه کیت وینسلت با میلیاردر انگلیسی! : «ند راکنرول» برادرزاده سر ریچارد برانسون ...


«ند راکنرول» برادرزاده سر ریچارد برانسون مالک شرکت های زنجیره ای «ویرجین»، به شدت به کیت وینسلت علاقه مند شده است. «ند راکنرول» برادرزاده «سر ریچارد برانسون » مالک شرکت های زنجیره ای «ویرجین»، به شدت به کیت وینسلت علاقه مند شده است.

به گزارش روزنامه سان، ند راکنرول ۳۳ ساله که به طور قانونی فامیلش را تغییر داده به قدری جذب این هنرپیشه اسکاری ۳۵ ساله شده است که تفاوت سنی آنها به هیچ وجه برایش اهمیت ندارد.

اگرچه این خبر بازخورد چندان جالبی در رسانه های انگلیسی نداشته است و بسیاری از روزنامه های انگلیسی با تیترهای گزنده ای از قبیل : "کیت وینسلت" برای خانواده برانسون کیسه دوخته است یا اینکه "کیت وینسلت" بازیچه جدید خود را پیدا کرد! از این زوج استقبال کردند اما "ند راکنرول" چنان شیفته این هنرپیشه برنده اسکار و برنده امی اوارد۲۰۱۱ شده است که در گفتگو با روزنامه سان حسابی کیت را تحسین کرد و گفت که از نظر او کیت یک زن جذاب و کامل است و همچنین او از اینکه کیت از او بزرگتر است بسیار خوشحال است و می تواند چیز های زیادی از او یاد بگیرد.

"ند راکنرول" به تازگی از همسر ۲۳ ساله خود "الیزا کودری "جدا شده است و هم اکنون برای کمپانی ویرجین کهکشانی کار می کند که یکی از زیر مجموعه های گروه شرکتهای ویرجین است و زیر نظر سر ریچارد اداره می شود.



ویدیو : رابطه کیت وینسلت با میلیاردر انگلیسی!