رابطه زناشویی و ۲۰ قانونی که باید بدانید : شیفتگی و عاشقی یک نوع وابستگی است. ...


شیفتگی و عاشقی یک نوع وابستگی است. بنابراین برای اینکه فردی را شیفته خود سازید، بکوشید نیازهای احساسی و معنوی وی را برآورده سازید، تا وی را وابسته خویش کنید. وب سایت نی نی بان: شیفتگی و عاشقی یک نوع وابستگی است. بنابراین برای اینکه فردی را شیفته خود سازید، بکوشید نیازهای احساسی و معنوی وی را برآورده سازید، تا وی را وابسته خویش کنید.

رابطه زناشویی و ۲۰ قانونی که باید بدانید

فایده طبی رابطه زناشویی را بدانید , رابطه جنسی دهانی اطلاعاتی که باید بدانید , رابطه زناشویی

در یک رابطه، هر یک از دو طرف که کمتر عاشق باشد، بیشترین کنترل را بر رابطه دارد. روابط موفق با یافتن یک فرد مناسب و شایسته آغاز نمیشوند، بلکه با مناسب و شایسته بودن خود فرد آغاز میشوند. فردی که در آینده مجذوب وی میشویم، عمدتاً بر پایه ی چیزی است که ما در رابطه گذشته خود قادر به حل، کنار آمدن و یا دستیابی به آن نبوده ایم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بهترین حالت رابطه زناشویی

رابطه زناشویی از عقب , رابطه زناشویی تصویری , عکس رابطه زناشویی بدون سانسور

گاهی اوقات همسرتان نمی‌خواهد حرف بزند یا شما چیزی برای گفتن ندارید. اما شام آرام خانه می‌تواند عاشقانه هم باشد. ضمن آنکه شام فرصت خوبی برای افزودن بر کیفیت زندگی مشترک به حساب می‌آید. واضح است که اگر میز شام شما به دلیل رنجش یا عصبانیت ساکت باشد، شما برای برطرف شدن آن نیاز به کمک حرفه‌ای دارید اما اگر شما به دنبال چیزی جالب برای مطرح کردن بر سر شام می‌گردید بهتر است برخی از راه‌های ما را امتحان کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



شما هم از رابطه جنسی خود لذت نمی برید؟

رابطه زناشویی موفق , تعداد دفعات نرمال رابطه زناشویی , بهترین پوزیشن برای اولین رابطه زناشویی

تا به حال برایتان پیش آمده که در زندگی مشترکتان احساس کنید که دیگر برقراری رابطه جنسی برایتان لذت‌بخش نیست و آنگونه که باید از روابط خود لذت ببرید. احتمالا اوایل این مساله را به خستگی و مشغله کاری زیادتان ربط داده‌اید ولی باز در شرایطی که احساس خستگی هم نمی‌کردید، چنین حسی به شما دست داده! بد نیست بدانید که به گفته دکتر غلامحسین قائدی، روانپزشک جنسی انواع مشکلات پزشکی و بیماری‌ها می‌توانند باعث اختلال در عملکرد جنسی شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



سرد مزاجی، آفت روابط زناشویی


فواید رابطه زناشویی , همه آنچه باید درباره وام ازدواج 10 میلیونی بدانید , آموزش رابطه زناشویی

روابط زناشویی، مقدس‌ترین و مهم‌ترین بخش زندگی هر زوج را تشکیل می‌دهد و این تقدس از زمانی آغاز می‌شود که دختر و پسر با یکدیگر پیمان زناشویی می‌بندند. ولی دریای متلاطم زندگی گاه این آرامش را طوفانی کرده و تفاهم لازم بین زن و شوهر را از بین می‌برد. گاهی اوقات یکی از زوجین یا هر دو تمایل خود را به جنس مخالف از دست داده یا این حس در آنها کم رنگ می‌شود که در واقع نوعی اختلال به شمار می‌رود.

«اختلال کاهش تمایل جنسی» یا «سرد مزاجی» به جنس مخالف احساس مخربی نسبت به شریک زندگی است که گاه می‌تواند روابط زناشویی را به مسیرهای باریک و سختی سوق دهد. این اختلال در میان زوجین رواج بسیاری داشته و در هر دو جنس مشاهده می‌شود ولی در زنان شیوع بیشتری دارد به طوری که حداقل ۲۰ درصد زنان امریکایی از سرد مزاجی رنج می‌برند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مراقبت های بعد از سزارین

فواید رابطه زناشویی از نظر اسلام , فواید رابطه زناشویی برای همسران , علت درد در اولین رابطه زناشویی چیست؟

امروزه تقریبا از هر ۳ زایمان، یکی به صورت سزارین انجام می‌شود. اما فرقی که این جراحی با دیگر انواع جراحی دارد این است که بعدش شما باید از یک نوزاد مراقبت کنید. خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که مادران می‌توانند روند بهبود را سرعت ببخشند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه زناشویی و ۲۰ قانونی که باید بدانید