رابطه جنسی پس از زایمان، چگونه باید باشد؟ : نیاز به رابطه جنسی بعد از زایمان ...


نیاز به رابطه جنسی بعد از زایمان در هر فردی متفاوت است، هیچ محدوده یا زمان تعیین شده ای درباره تصمیم برای شروع رابطه جنسی وجود ندارد، مهم ترین مساله این است که تا زمان به دست آوردن آمادگی جسمی و احساسی صبر کنید. وب سایت نی‌نی بان: رابطه جنسی بعد از زایمان باید تا پایان هرگونه خونریزی (لوشیا)، انجام نشود، خونریزی می تواند تا سه هفته بعد از زایمان طول بکشد، این بدان خاطر است که جراحتی که با بیرون آمدن جفت در رحم ایجاد می شود هنوز در حال بهبود یافتن است، اگر پیش از پایان یافتن خونریزی رابطه جنسی بعد از زایمان داشته باشید احتمال ابتلا به عفونت وجود خواهد داشت.

رابطه جنسی پس از زایمان چگونه باید باشد؟

رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد؟ , رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد , میانگین زمان طول یک رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

رابطه جنسی بعد از زایمان باید تا پایان هرگونه خونریزی (لوشیا)، انجام نشود، خونریزی می تواند تا سه هفته بعد از زایمان طول بکشد، این بدان خاطر است که جراحتی که با بیرون آمدن جفت در رحم ایجاد می شود هنوز در حال بهبود یافتن است، اگر پیش از پایان یافتن خونریزی رابطه جنسی بعد از زایمان داشته باشید احتمال ابتلا به عفونت وجود خواهد داشت. نیاز به رابطه جنسی بعد از زایمان در هر فردی متفاوت است، هیچ محدوده یا زمان تعیین شده ای درباره تصمیم برای شروع رابطه جنسی وجود ندارد، مهم ترین مساله این است که تا زمان به دست آوردن آمادگی جسمی و احساسی صبر کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



نکات خیلی مهم درباره خرید کفش بچه

رابطه جنسی باید چند دقیقه باشد , آنچه نامردها باید از رابطه جنسی بدانند , چگونه رابطه جنسی ایمن داشته باشیم

شاید برای نوزادان و بچه‌هایی که هنوز به راه رفتن نیفتاده‌اند، کفش فقط نقش زیبایی و گرم نگه‌داشتن پاهای آن‌ها را داشته باشد. اما به محض این‌که بچه‌ها به راه رفتن می‌افتند، به کفش مناسب نیاز دارند. کفشی که کاملا استاندارد باشد و مشکلی برای پاهای آن‌ها ایجاد نکند و در عین حال زیبا باشد و زیبایی لباس‌شان را کامل کند. بنابراین لازم است برای خرید کفش مناسب برای فرزندتان تا می‌توانید دقت کنید، چون پای بچه‌ها تازه دارد شکل می‌گیرد و انتخاب کفش نامناسب ممکن است سلامت پای آن‌ها را برای همیشه تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



۱۰جمله‌ مخرب که نباید به بچه‌ بگویید!

چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم , لباس نوزاد باید چگونه باشد , شروع یک برنامه کودک چگونه باید باشد

جملاتی که والدین در هنگام صحبت کردن با کودک استفاده می کنند بر روحیه و روان کودک بسیار مهم و تاثیرگذارند پس سعی کنید از گفتن برخی جملات مخرب و ناراحت کننده به آنان پیشگیری کنید! شما باید در رفتار با کودکتان محتاط باشید. ما در اینجا ۱۰ جمله‌ای را که نباید به بچه‌هایتان بگویید، برایتان آورده‌ایم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آیا زایمان طبیعی عوارض دارد؟

چگونه در رابطه جنسی از همسرم انتقاد کنم ؟ , گروه خونی برای ازدواج چگونه باید باشد , یک صفحه اخبار باید چگونه باشد

اهمیت زایمان طبیعی و برتری آن نسبت به سزارین برافرادی که حتی اطلاعات کمی در زمینه پزشکی دارند، پوشیده نیست.دریافت خدمات مامایی باعث اصلاح دید مادران نسبت به زایمان طبیعی و در نهایت سلامت مادران و بچه ها را موجب می شود. به مناسبت روز ماما با خانم زهرا هاشمی، کارشناس مامایی گفتگو کرده ایم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تخلیه هیجان کودک با پنج بازی

چگونه مردان رابطه جنسی خوبی را برای همسرانشان رقم بزنند  , از نظر جنسی چرا مرد باید بزرگ تر باشد , اموزش زبان به کودکان چگونه باید باشد
تا به حال شده در جمعی خانوادگی یا دوستانه تعدادی کودک هم باشند که در دورهمی بزرگترها مزاحمت ایجاد می کنند و با هم کنار نمی آیند؟ در بعضی مواقع یک بزرگتر مسئولیت نگهداری و سرگرم کردن این کودکان را بر عهده می گیرد. ممکن است برخی از این بازی ها با سر و صدای زیادی همراه باشند. تعجب هم ندارد، چون قرار است هیجان کودک تخلیه شود. اگر هیجان کودک در دوران کودکی تخلیه نشود، ممکن است در بزرگسالی به صورت مشکلات شخصیتی و اختلالات روان شناختی بروز کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی پس از زایمان، چگونه باید باشد؟