رابطه جنسی سالم خوشگلتان میکند! : استروژن که منجر به موهای سالم و پوست شفاف ...


استروژن که منجر به موهای سالم و پوست شفاف میشود با رابطه جنسی مکرر افزایش پیدا کرده و منجر به تولید کلاژن بیشتر میشود. وب سایت نی نی بان: استروژن که منجر به موهای سالم و پوست شفاف میشود با رابطه جنسی مکرر افزایش پیدا کرده و منجر به تولید کلاژن بیشتر میشود.

رابطه جنسی سالم خوشگلتان میکند!

رابطه جنسی سالم , فواید رابطه جنسی سالم , فواید پزشکی رابطه جنسی سالم

اگر زمان و پول زیادی را صرف درمانهای زیبایی میکنید، خوب غذا میخورید، خوب ورزش میکنید و همه اینها را در جهت سلامت و زیبایی انجام میدهید، بد نیست بدانید که راههای آسانتری هم وجود دارد که هم هیجان انگیز است، همه طبیعی است و هم بی هزینه است. بهتر است بدانید که رابطه جنسی باعث تقویت زیبایی در شما میشود. در اینجا برخی از دلایل این ادعا را میخوانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چگونه از شر ترک های پوست خلاص شویم؟ 

فواید فوق العاده رابطه جنسی سالم , رابطه جنسی سالم چه رابطه ای را می گویند , اثرات رابطه جنسی سالم بر سلامت

ترک های پوستی خطوطی روی پوست هستند که رنگ شان با رنگ پوست متفاوت است. ترک های پوست معمولاً روی دیواره ی شکم ایجاد می شوند اما می توانند در ران ها، بازوها، باسن و سینه هم به وجود بیایند. گاهی ترک های پوستی سطح زیادی از پوست را می پوشانند. بارداری اصلی ترین دلیل ایجاد ترک های پوستی است، امّا افزایش یا کاهش ناگهانی وزن، رشد سریع، عوامل ارثی، استرس و تغییر در وضعیت جسمانی هم می تواند باعث به وجود آمدن این ترک ها شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



خوراکی‌های زندگی خراب کن!

ایا رابطه جنسی چاق میکند , رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی

 عشق کافی نیست. وقتی زیر یک سقف زندگی می‌کنید، نمی‌توانید اهمیت برقراری رابطه زناشویی سالم و آرامش‌بخش را در محکم شدن پایه‌های عشق‌تان انکار کنید. کارشناسان و پژوهشگران ایرانی می‌گویند سرد شدن این رابطه در بسیاری از زن و شوهرهای ایرانی کارشان را به طلاق می‌کشاند و اگر این زوج‌ها پیش از ثبت مهر طلاق از سکسولوژیست‌ها کمک بگیرند، آمار جدایی‌ها هر روز بالاتر نمی‌رود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



کاهش درد زایمان؛ روش های دارویی و غیر دارویی

رابطه جنسی دهانی , اولین رابطه جنسی , رابطه مقعدی سالم

یکی از شدیدترین دردهایی که انسان ها همواره با آن روبرو بوده اند درد زایمان است که اغلب خانم ها برای رهایی از این درد، سزارین انتخابی را جایگزین زایمان طبیعی می کنند در حالی که فقط ۱۵ درصد از زایمان ها نیاز به سزارین دارد و آن هم فقط در مواردی که سلامت مادر یا جنین یا هر دو در معرض خطر است به عنوان روش نجات بخش استفاده می شود. با توجه به کاهش بیش از حد زایمان طبیعی در بین زنان جوان و ترس و دلهره آنان از روش طبیعی بر آن شدیم تا راه های زایمان طبیعی و بدون درد را در کشور ترویج کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



برای دختردار شدن چه غذایی بخوریم؟

رابطه جنسی مقعدی , رابطه جنسی ترامپ , رابطه جنسی در بارداری

شما می‌توانید به سادگی با تغییر در رژیم غذایی خود، جنسیت نوزاد را انتخاب کنید. یک پژوهش نشان داده است که داشتن یک رژیم غذایی حاوی سدیم، پتاسیم، غنی از کلسیم و منیزیم می‌تواند جنسیت نوزاد را دختر کند. همچنین اگر زمان نزدیکی سه تا چهار روز قبل از تخمک گذاری باشد، شانس دختردار شدن را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی سالم خوشگلتان میکند!