رابطه جنسی در بارداری، ممنوع است؟ : برخی موارد به دلیل خطرات خاص، نزدیکی از ...


برخی موارد به دلیل خطرات خاص، نزدیکی از سوی پزشک ممنوع می شود، از جمله در کسانی که خونریزی دارند یا سابقه سقط مکرر دارند. وب سایت نی نی بان: برخی موارد به دلیل خطرات خاص، نزدیکی از سوی پزشک ممنوع می شود، از جمله در کسانی که خونریزی دارند یا سابقه سقط مکرر دارند.

رابطه جنسی در بارداری، ممنوع است؟

رابطه جنسی در بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری , برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری

بسیاری از ا فراد باردار، نگران روابط جنسی خود در دوره بارداری هستند، و نمی دانند باید این کار انجام بگیرد یا خیر. پاسخ این سوال اینست که روابط جنسی در دوران بارداری  ممنوعیت ندارد و به جنین هیچ آسیبی نمی رسد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



وظایف آقایان در دوران بارداری همسر

رابطه جنسی بارداری , انجام رابطه جنسی در دوران بارداری ,  رابطه جنسی در دوران بارداری

همیشه وقتی صحبت از بارداری و حاملگی می شود، همه، سختی هایی را به یاد می آورند که یک زن باید متحمل شود و بیشتر به دردهایی اشاره می شود که در موقع وضع حمل هر خانمی خواه ناخواه با آن مواجه می شود. اما سختی ها و مراقبت های بارداری فقط به مراقبت از جنین ختم نمی شود بلکه باید به یاد داشته باشیم که بعد از تولد فرزند، زن و شوهر بایستی با همدیگر زندگی کنند و فضای ارامی را برای رشد نوزاد فراهم بیاورند، لیکن اگر مراقبت های خاص در زمان بارداری و بعد از آن از طرف زوجین صورت نگیرد ممکن است اسیب های وارد شده بر زندگی دردهایی به مراتب شدیدتر و عمیق تر از درد زایمان به وجود بیاورند و زوجین را دچار ناراحتی کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



از چه زمانی نظم را به نوپایم آموزش دهم؟

آموزش روشهای رابطه جنسی در دوران بارداری زن , بارداری و رابطه جنسی , طریقه رابطه جنسی در زمان بارداری

زمانی که کودک نوپایتان برای به دست آوردن شکلات جیغ می‌کشد یا غذا را به هر نشانه‌ای روی زمین می‌ریزد شاید خیلی سخت باشد که بفهمید باید با چنین رفتاری چگونه برخورد کنید. در چنین مواقعی این پرسش به ذهن خطور می‌کند که آیا آموزش اصول نظم و انضباط به یک کودک نوپا هنوز خیلی زود نیست؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آبله مرغان در بچه ها، چند نکته ایمنی

رابطه جنسی ممنوع , برقراری رابطه جنسی در حین بارداری , فواید رابطه جنسی در دوران بارداری

در بچگی بیماری آبله‌مرغان را تجربه کرده‌ و با علائم آن آشنا است. اکنون خودش بچه‌دار شده‌ و نسبت به این‌جور بیماری‌های واگیردار برای فرزندش احساس نگرانی می‌کند. اما حالا کودک یکی از افراد فامیل آبله‌مرغان گرفته و نگران است که کودکش هم با بازی کردن با آن بچه، به این بیماری دچار شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چکاپ لازم برای نوزاد تازه متولد شده


با حضور بچه رابطه جنسی ممنوع , رابطه ی جنسی بارداری برای بار دوم , 10 عمل ممنوع قبل از رابطه جنسی

هر نوزادی که متولد می‌شود، از نظر سلامت عمومی مورد آزمایش و اندازه‌گیری قرار می‌گیرد. این چکاپ‌ها باید به صورت ماهانه تکرار شود. اولین چکاپ ۳ تا ۵ روز پس از تولد صورت می‌گیرد. تا یک سالگی ممکن است نیاز به آزمایشات اضافی نیز باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی در بارداری، ممنوع است؟