رائول: افتخار بازی کنار زیدان را داشتم : مهاجم پیشین رئال مادرید اعلام کرد ...


مهاجم پیشین رئال مادرید اعلام کرد این افتخار را داشت که کنار زیدان فوتبال بازی کند. خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، رائول گونسالس در گفت‌وگو با بین اسپورت درباره رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید گفت: در طول سال‌های حضورم در رئال مادرید نیز چنین حرف‌هایی زده بودم. باید این رقابت بین رئال و بارسا وجود داشته باشد و فکر می‌کنم اتفاق خوبیست. به تیم‌ها کمک می‌کند. واضح است اگر رئال نتواند در اروپا قهرمان شود و در ازا تیمی اسپانیایی قهرمان شود، من را خوشحال می‌کند.

ستاره پیشین رئال مادرید درباره زین‌الدین زیدان اظهار کرد: او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. در تمام تیم‌هایی که حضور داشت، به موفقیت دست یافت. افتخار بازی در کنار او را داشتم و توانستم پیراهنم را با او عوض کنم. او به خوبی از باشگاه شناخت داشت. پس از یک سال و نیم، فرصت حضور در تیم اول رئال را پیدا کرد. نسبت به حضور او خوش‌بین هستم چون در دو بازی نخست، روحیه تیم شادتر بود. آنها دو بازی درخشان را به نمایش گذاشتند. باید به تلاش و تمرین ادامه دهند تا برابر تیم‌های بزرگ، مشکلی نداشته باشند.

مهاجم پیشین نیویورک کاسموس آمریکا در رابطه با تغییر سرمربی گفت: در رئال انتظارات بالا است. تقریبا 17 سال در آنجا حضور داشتم و 18 سرمربی داشتم. تقریبا به یک سرمربی متفاوت در هر سال عادت کرده بودم و حضور برخی از آنها به چند ماه نیز می‌رسید. مردم از عملکرد رافائل بنیتس رضایت نداشتند. بهتر بود در رابطه با او، صبورتر عمل می‌کردند اما باشگاه تصمیم گرفت این فرصت را به زیدان بدهد. اکنون باید از او حمایت کرد. همه مادریدی‌ها مشتاق شروع بازی‌های رئال هستند.

او درباره احترام بازیکنان به سرمربی اظهار کرد: همه بازیکنان به سرمربیانی که خوب هستند، احترام می‌گذارند. سرمربی به تو آموزش می‌دهد. حقیقت دارد که بیشتر بازیکنان مادرید از کودکی موفقیت زیدان را دیدند. پیام او به راحتی قابل درک است. یک بازیکن باید به همه احترام بگذارد اما واضح است که با زیدان، همه می‌توانند سخنانش را به خوبی به کار ببرند.

رائول در مورد زیدان، لوییس انریکه و دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی نیز گفت: از زیدان انتظارش را داشتم. او تصمیم گرفت سرمربی شود. این فرصت بزرگی در رئال مادرید برای اوست. دوستی خوبی با همدیگر داریم و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. برای تیم و برای همه کسانی که در باشگاه کار می‌کنند نیز همین آرزو را دارم. با انریکه مدت کوتاهی در رئال و تیم ملی اسپانیا دوست بودیم. او به پیشرفت دیگر تیم‌ها و لالیگا کمک کرد. سیمئونه نیز همین کار را هنگامی که فوتبال بازی می‌کرد و سرمربی بود، انجام داد. با هدایت اتلتیکو مادرید، سایه‌ای که بر سر این تیم بود را از بین برد. او یکی از بهترین سرمربیان جهان است.

سفیر لالیگا در آمریکا درباره آینده‌اش هم گفت: آینده‌ام در لالیگا است. در رئال مادرید، اتلتیکو، بارسلونا ویارئال، لوانته و شاید هم سایر تیم‌ها. دوست دارم به همه تیم‌ها کمک کنم. از خودم راضی هستم و فکر نمی‌کنم در آینده رییس لالیگا بشوم.


ویدیو : رائول: افتخار بازی کنار زیدان را داشتم