رئیس جمهور منتخب هنوز سخنگویی ندارد : یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور منتخب ...


یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور منتخب تاکید کرد که دکتر روحانی تاکنون سخنگویی را تعیین نکرده است که آن فرد بخواهد درباره کابینه با خبرنگاران سخن بگوید.  خبرگزاری مهر: یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور منتخب تاکید کرد که دکتر روحانی تاکنون سخنگویی را تعیین نکرده است که آن فرد بخواهد درباره کابینه با خبرنگاران سخن بگوید.

پس از انتشار خبری مبنی بر برگزاری یک نشست خبری از سوی رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی درباره کابینه آینده خبرنگار ما در تماس با دفتر رئیس جمهور منتخب این موضوع را پیگیری کرد.


در همین خصوص یک منبع آگاه در دفتر دکتر روحانی گفت: افرادی که با عنوان اعضای ستاد مردمی رئیس جمهور منتخب می خواهند درباره کابینه با خبرنگاران سخن بگویند هیچ گونه ارتباطی با آقای روحانی و کمیته های کاری تعیین شده از سوی ایشان ندارند.

وی تاکید کرد که این افراد هیچ گونه مسئولیتی برای بررسی و یا انتخاب کابینه ندارند و نمی دانیم که این گونه مباحث به چه منظور مطرح می شود و یا درباره آن اقدامی صورت می گیرد.

این منبع آگاه تاکید کرد که کار ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بعد از اعلام نتایج انتخابات به اتمام رسیده است و هیچ فردی نمی تواند با این عنوان با رسانه ها سخن بگوید.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ کس به عنوان سخنگوی رئیس جمهور منتخب تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ فردی برای عضویت در کابینه معرفی نشده است که افرادی بخواهند در خصوص آن گفتگو کنند.


ویدیو : رئیس جمهور منتخب هنوز سخنگویی ندارد