رئال مادرید: رویانیان از ما سو استفاده کرد! : رئیس فوندانسیون رئال مادرید تاکید ...


رئیس فوندانسیون رئال مادرید تاکید کرد که در سفر سال گذشته‌اش به ایران هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان امضا نکرده است. تسنیم: رئیس فوندانسیون رئال مادرید تاکید کرد که در سفر سال گذشته‌اش به ایران هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان امضا نکرده است.

خواکین مدیر فوندانسیون رئال مادرید که به ایران سفر کرده امروز در نشستی مطبوعاتی در مورد علت حضورش در کشورمان گفت: هدف فوندانسیون رئال مادرید آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان در ورزش فوتبال است و ما به ایران آمده‌ایم تا این کار را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: قرار است در تابستان دو کمپ خود را در ایران افتتاح و در آن از مربیان اسپانیایی و ایرانی استفاده کنیم. فوندانسیون رئال مادرید قلب باشگاه رئال مادرید است.

مدیر فوندانسیون رئال مادرید اظهار داشت: قرار است دو کمپ 15 روزه در ایران برگزار کنیم و فعلا دنبال این هستیم تا ببینیم برای این کار باید چه زمین‌هایی را در اختیار داشته باشیم. فعلا نمی‌توانم بگویم چه امکاناتی نیاز داریم اما قطعا به زمین‌های تمرینی و سالن‌های سرپوشیده نیازمندیم.  وجود سالن‌های سرپوشیده برای این است که بچه‌ها در فصل گرما اذیت نشوند و بتوانیم از آنها حفاظت کنیم.

خواکین یادآور شد: پسربچه‌ها و دختربچه‌هایی که در این کمپ‌ها شرکت می‌کنند در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در هر نوبت یک ساعت و نیم تمرین خواهند کرد که این تمرینات زیر نظر مستقیم مربیان اسپانیایی و همچنین مربیان ایرانی انجام می‌شود. تمام تلاش مربیان فوندانسیون رئال مادرید این است که بچه‌ها در زمان تمرین کارهای مختلفی انجام دهند و با مبانی روز فوتبال آشنا شوند.

وی افزود: بچه‌هایی که در کمپ‌های ما شرکت می‌کنند از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر در اختیار ما خواهند بود. برای همین آنهایی که از شهرهای دیگر ایران به تهران می‌آیند در خوابگاه‌ها و کمپ‌های فوندانسیون رئال مادرید در تهران استقرار می‌یابند. باعث افتخار فوندانسیون رئال مادرید است که در ایران کمپ بگذارد و ما به هدفمان برسیم. خیلی تلاش کردیم و حتما به نتیجه می‌رسیم.

 خواکین گفت: می‌خواهیم به بچه‌ها تعلیم و آموزش بدهیم و مسلما دنبال یک کریستیانو رونالدو نیستیم چون ممکن است از هر 10 هزار نفر یکی مثل رونالدو شود به خاطر همین می‌خواهیم به بچه‌ها تعلیم بدهیم و از لحاظ جسمانی آنها را تقویت کنیم تا دختربچه‌ها و پسربچه‌ها یاد بگیرند در آینده چگونه زندگی کنند. به همین دلیل زیاد مهم نیست که این بچه‌ها در آینده معروف شوند و یا خیر بلکه برای ما مهم آموزش بچه‌هاست و اینکه از تاریخ رئال مادرید مطلع شوند.

رئیس فوندانسیون رئال مادرید در مورد اینکه سود و انگیزه آنها در ایران چه خواهد بود، اظهار داشت: یکی از دلایلی که ما به ایران آمدیم این بود که بتوانیم کلاس‌هایی را با قیمت مناسب برای بچه‌ها در نظر بگیریم تا بتوانند با خیالی آسوده در کنار خانواده‌هایشان و مربیان ایرانی آموزش ببینند چون برای خیلی‌ها مقدور نیست که به اسپانیا سفر کنند و آنجا از این امکانات استفاده کنند.

خواکین ادامه داد: علم ثابت کرده کودکان زمانی که در کنار خانواده‌هایشان هستند راحت‌تر می‌توانند به اهدافشان برسند و در محیطی آسوده رشد کنند. برای من به عنوان رئیس فوندانسیون رئال مادرید و به عنوان یک اسپانیایی باعث افتخار است که با مردم و فرهنگ ایران آشنا شوم و از آنها چیزهایی یاد بگیرم. من در این مدت عاشق نان ایرانی و خیلی از مسائل دیگر شده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری این کمپ‌ها برای فوندانسیون رئال مادرید سود مالی هم خواهد داشت تصریح کرد: دنبال آموزش هستیم و نه دنبال بیزینس. باید واضح بگویم بازیکنانی که در تیم اصلی رئال مادرید بازی می‌کنند به شکل تخصصی کارهای مالی و تبلیغاتی انجام می‌دهند اما ما نمی‌خواهیم این کارها را انجام بدهیم. هدف ما این است که هزینه‌هایی از قبیل تغذیه، استراحت و بلیت مربیان اسپانیایی و همچنین هزینه کارکرد مربیان ایرانی را بپردازیم ضمن اینکه ما 3 نوع بیمه‌نامه مختلف و مهم هم داریم که باید آنها را هم به اجرا بگذاریم. در مجموع تمام این امکانات با هزینه‌هایی که بچه‌ها صرف می‌کنند پرداخت می‌شود و معامله‌ای در کار نیست.

رئیس فوندانسیون باشگاه رئال مادرید در خصوص اینکه قراردادش با محمد رویانیان به کجا کشیده شده است خاطر نشان کرد: سال گذشته که به ایران آمدم و هیچ قراردادی را هیچ وقت امضا نکردم و فقط در جلسه‌ای با مدیر پرسپولیس شرکت کردم. ما در آن جلسه به این نتیجه رسیدیم که شاید بتوانیم در ایران کارهایی را انجام دهیم.

وی افزود: رویانیان خیلی دوست داشت با من عکس بگیرد و فکر می‌کنم که از آن عکس هم استفاده کرد ولی باز هم تاکید می‌کنم که ما هیچ مدارکی را امضا نکردیم.

خواکین در خصوص اینکه او و فوندانسیون رئال مادرید زیر نظر فلوروتینو پرس کار می‌کند تاکید کرد: من مسئول کمپ‌های رئال مادرید هستم و قطعا زیر نظر پرس کار می‌کنم.

رئیس فوندانسیون باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: می‌خواهیم پروژه‌های زیادی در ایران اجرا کنیم. نمی‌توانم فعلا در مورد این پروژه‌ها صحبت خاصی کنم اما باید بگویم پروژه بعدی ما احداث و تاسیس یک مدرسه فوتبال رایگان برای بچه‌هایی است که استعداد زیادی دارند ولی وضعیت مناسب مالی ندارند. می‌خواهیم کاری کنیم که آموزش‌هایمان در دسترس تمام بچه‌های ایران قرار داشته باشد.

خواکین در خصوص اینکه آیا بازی دوستانه رئال مادرید و پرسپولیس در آینده برگزار می‌شود اظهار داشت: من به ایران نیامده‌ام تا در مورد تیم اول رئال مادرید صحبت کنم بلکه آمده‌ام در مورد کمپ‌های رئال مادرید حرف بزنم. مسئولیت کاری من چیز دیگری است و متاسفم که نمی‌توانم در این خصوص توضیحاتی ارائه بدهم. می‌دانم بحث رونالدو در رسانه‌های ایران و تمام نقاط جهان بسیار جذاب است اما صحبت کردن در این مورد در مسئولیت من نیست و فقط می‌توانم در مورد آموزش بچه‌ها حرف بزنم و نه کریستیانو رونالدو.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد کودکان مستعد ایرانی به تیم‌های پایه رئال مادرید معرفی شوند اظهار داشت: در ماه اکتبر و در شهری که متعلق به رئال مادرید است از هزاران بچه تست گرفته می‌شود که از همه جای دنیا می‌آیند. ما هم این امکان را داریم که در صورت اینکه استعدادی در ایران شناسایی کردیم مقدمات حضورش در تست‌های رئال مادرید را فراهم کنیم ولی باز هم تاکید می‌کنم که من نیامده‌ام تا دنبال یک رونالدوی دیگر باشم بلکه می‌خواهم بچه‌ها را به حدی برسانم که بتوانند استعدادهایشان را نشان بدهند.

رئیس فوندانسیون باشگاه رئال مادرید در خصوص پیش‌بینی نتیجه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید گفت: فکر می‌کنم رئال مادرید برنده این مسابقه باشد هر چند اتلتیکو هم تیم بسیار قدرتمندی است که شب گذشته قهرمان اسپانیا شد و بارسلونا را متوقف کرد. قول می‌دهم رونالدو یک گل برای رئال به ثمر می‌رساند و رئال بازی را یک بر صفر می‌برد.


ویدیو : رئال مادرید: رویانیان از ما سو استفاده کرد!