ذخیره تصاویر گوگلی : آیا بتازگی سعی کرده‌اید تصاویری را از سایت گوگل ذخیره ...



ذخیره تصاویر اینستاگرام را با کیفیت اصلی ترفند , افزونه ذخیره تصاویر در کروم , ذخیره تصاویر اینترنت در ایلوستریتور

آیا بتازگی سعی کرده‌اید تصاویری را از سایت گوگل ذخیره کنید؟ البته منظورمان تصاویر به‌نمایش درآمده در بخش جستجوی تصاویر گوگل نیست.

 

به‌عنوان مثال تصاویر برنامه‌های معرفی شده در فروشگاه محصولات گوگل را در نظر بگیرید و فرض کنید قصد دارید این تصاویر را روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید تا بتوانید در بخش‌های مختلفی از آنها استفاده کنید.

 

چنانچه بخواهید این تصاویر را ذخیره کنید، متوجه خواهید شد فرمت این تصاویر تقریبا برای شما جدید است: فرمت WebP. این فرمت بتازگی از سوی گوگل مورد استفاده قرار گرفته و به برنامه‌نویسان و طراحان سایت نیز توصیه شده است تا از این فرمت برای تصاویر خود در وب استفاده کنند، زیرا نسبت به دیگر فرمت‌ها مزایای بیشتری دارد.

 

فارغ از صحبت درباره این فرمت یکی از مشکلاتی که کاربران با ذخیره‌ تصاویر در این فرمت با آن مواجه می‌شوند، به نمایش درنیامدن تصاویر ذخیره شده در ابزار نمایش تصاویر ویندوز و دیگر برنامه‌های گرافیکی است. اگر مثل ما اصرار دارید این تصاویر را روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید و براحتی نیز آنها را در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم از روش زیر کمک بگیرید:


1 ـ مرورگر کروم را اجرا کنید.

 

2 ـ روی منوی اصلی کلیک کرده و گزینه‌ Settings را انتخاب کنید.

 

3 ـ از سمت چپ روی Extensions کلیک کرده، سپس از پایین صفحه‌ سمت راست روی Get More Extensions کلیک کنید.

 

4 ـ در کادر جستجوی افزونه‌ها عبارت Save Image As PNG را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید.

 

ذخیره تصاویر با پسوند cdr , ترفند ذخیره تصاویر سایت , افزونه ذخیره تصاویر در وردپرس

 

5 ـ از فهرست نتایج گزینه‌ Save Image As PNG را پیدا کرده و با کلیک روی گزینه‌ Free، آن را روی مرورگر نصب کنید.

 

ترفند ذخیره تصاویر یک سایت , صندوق ذخیره فرهنگیان , تصاویر زیبا

 

6 ـ پس از نصب موفقیت‌آمیز افزونه‌ بالا، هرگاه بخواهید تصویری را روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید، می‌توانید پس از کلیک راست روی تصویر موردنظر از گزینه‌ Save Image As PNG کمک بگیرید.

 

7 ـ با ذخیره‌ تصاویر در فرمت PNG براحتی می‌توانید با بسیاری از برنامه‌ها آنها را مشاهده و ویرایش کنید. همچنین می‌توانید در سرویس‌های اشتراک تصاویر آنلاین نیز این تصاویر را براحتی آپلود کنید و محدودیت‌های فرمت WebP برای شما دردسرساز نخواهند شد.
منبع:jamejamonline.ir


ویدیو : ذخیره تصاویر گوگلی