دیگ به جای تابوت :  اخبار حوادث  - دیگ به جای تابوت مرد ۴۰ ساله ای که پس از ...




 اخبار حوادث  - دیگ به جای تابوت

مرد ۴۰ ساله ای که پس از سال ها رفاقت، دوستش را با قطعه آهنی کشته بود، در بازسازی صحنه قتل بی رحمانه خود، گریه کنان اعتراف کرد که به خاطر فرار از بدهکاری های میلیونی اش به مقتول، دست به جنایت زده است.

به گزارش خراسان، متهم این پرونده جنایی که نمی خواست مغازه داران و اهالی محل او را در چنین وضعی ببینند، در حالی  که سعی می کرد خود را داخل خودرو پلیس آگاهی از چشم های پرسشگر مردم پنهان کند، با سرعت وارد رستوران محل جنایت در بولوار سجاد مشهد شد و مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت.او مدعی بود نمی تواند در حضور برادر مقتول جزئیات حادثه را به درستی بیان کند!

 بنابراین با فاصله گرفتن برادر مقتول از آشپزخانه رستوران (محل قتل)، قاضی سیدجواد حسینی با تفهیم مواد قانونی به وی مبنی بر این که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بگوید، لب به سخن گشود و گفت: او (مقتول) حدود ۸۰-۷۰ میلیون تومان به من قرض داده بود و من به خاطر این که شرایط مالی ام خراب شده بود نمی توانستم بدهی ام را بپردازم.

 

او خیلی به من خوبی کرده بود اما من هرچه کار می کردم نمی توانستم قرض هایم را بپردازم تا این که با وسوسه های شیطانی نقشه قتل دوستم را کشیدم. آن روز او را به بهانه بستن یک قرارداد به آشپزخانه رستوران کشاندم البته رستوران را در اردیبهشت گذشته به همسر صیغه ای ام واگذار کرده بودم ، اما کلید یدکی آن جا را داشتم. قبل از آمدن دوستم، دوربین ها را از کار انداختم و در تاریکی منتظر او بودم. ساعت حدود ۸ شب بود که دوستم خودرواش را در حاشیه خیابان پارک کرد و از پله های آشپزخانه پایین آمد او متوجه استرس زیاد من شده بود به همین خاطر سوال کرد چرا رنگت پریده؟ گفتم حالم خوب نیست.

 

او سپس به طرف یخچال رفت و مقداری کباب را که از ظهر باقی مانده بود خورد. وقتی برای شستن دست هایش به سمت دستشویی می رفت ناگهان از پشت سر و با تکه آهنی (قوطی) ضربه ای به سرش زدم چون نمی توانستم رو در روی او قرار بگیرم. او از من قوی تر بود به همین خاطر وقتی روی زمین افتاد ضربات متعدد دیگری به سر و صورتش وارد کردم. بعد از آن که جان سپرد چادر زنانه ای را دور جسد وی پیچیدم و داخل کیسه های زباله بزرگ مشکی قرار دادم.

 متهم ادامه داد: برای آن که کسی متوجه جسد نشود سوئیچ خودرو مزدا دو کابین او را برداشتم و خودرو را مقابل در آشپزخانه پارک کردم. سپس جسد را درون دیگ بزرگ گذاشتم و به جاده فرعی روستای بازمرگان بردم و دیگ را هم در همان محل رها کردم. بعد هم خودرو را در منطقه قاسم آباد گذاشتم و به منزل رفتم. روز بعد وقتی همسر صیغه ای ام متوجه نبود دیگ شد به او گفتم کلید آشپزخانه را از قبل داشتم و دیگ را برای امر خیری داده ام. متهم به قتل اضافه کرد: با پیدا شدن جسد نیز نزد خانواده مقتول چنین وانمود کردم که او را به خاطر مسائل ناموسی کشته اند! تا کسی به من شک نکند ولی نمی دانم چگونه مورد ظن قرار گرفتم و دستگیر شدم.

 وی گریه کنان ادامه داد: اشتباه کردم، شیطان فریبم داد و بهترین دوستم را کشتم!!...
وی که ابتدا مدعی بود هنگام ارتکاب قتل حالت طبیعی نداشته، وقتی در برابر سوالات تخصصی مقام قضایی قرار گرفت دچار تناقض گویی شد و در نهایت اعتراف کرد که هنگام جنایت چیزی مصرف نکرده بود و کاملا هوشیارانه دوستش را به قتل رسانده است.

این گزارش حاکی است: پس از اعترافات صریح متهم درباره این جنایت هولناک، قاضی حسینی با صدور دستور بازداشت موقت، وی را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی مراحل دیگر قانونی خود را طی کند.

سابقه خبر
ساعت ۸ صبح نوزدهم شهریور گذشته، جسد مردی قوی هیکل در جاده فرعی روستای بازمرگان مشهد کشف شد و بدین ترتیب با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی حسینی، عملیات شناسایی و دستگیری عامل جنایت در دستور کار کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت. چند روز بعد مرد ۴۰ ساله مورد ظن قرار گرفت و دستگیر شد. این مرد ساعاتی بعد وقتی آلت قتاله را روی میز کارآگاه دید لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را افشا کرد.


  اخبار حوادث  - خراسان


ویدیو : دیگ به جای تابوت