دیگر دلیلی برای رفتن به استادیوم وجود ندارد! : مهدی پاشازاده گفت: سر کار بودن ...


مهدی پاشازاده گفت: سر کار بودن مردم یک طرف قضیه است و اینکه دو باشگاه از یکدیگر عکس رو می‌کنند و بیانیه می‌دهند در یک طرف دیگر. من جای هواداران دو تیم باشم به استادیوم نمی‌روم وقتی بازیکنان حرمت نداشته باشند دیگر دلیلی برای رفتن به استادیوم وجود ندارد. خبرآنلاین: مهدی پاشازاده مدافع اسبق استقلال معتقد است که حاشیه‌های چند روز اخیر به طور حتم بر روی دربی تاثیر منفی خواهد گذشت.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق استقلال معتقد است که حاشیه‌های چند روز اخیر به طور حتم بر روی دربی روز جمعه تاثیر منفی خواهد گذشت.  او تاکید می‌کند که نتیجه بازی به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و این مسابقه ربطی به شرایط دو تیم ندارد. او در خصوص دربی روز جمعه، بازی‌های قدیمی این دو تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین ، پاسخ می‌دهد.

به نظر شما شانس برد کدام تیم بیشتر است؟


فعلا که این دو باشگاه به جان هم افتاده‌اند و با این بیانیه‌ها از حالا معلوم است که دربی مساوی می‌شود.

یعنی مردم دوباره سر کار هستند؟

سر کار بودن مردم یک طرف قضیه است و اینکه دو باشگاه از یکدیگر عکس رو می‌کنند و بیانیه می‌دهند در یک طرف دیگر. من جای هواداران دو تیم باشم به استادیوم نمی‌روم وقتی بازیکنان حرمت نداشته باشند دیگر دلیلی برای رفتن به استادیوم وجود ندارد. وقتی قرار است بازی مساوی تمام شود همان بهتر که همه از پای تلویزیون بازی را نگاه کنند.

قبول دارید قلیان کشیدن بازیکنان تاسف‌آور است؟

درست است ولی دیگر قرار نیست تیشه به ریشه فوتبال بزنیم و کار به جایی برسد که در رسانه‌ها از یکدیگر عکس رو کنند. اگر در باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و اهل شعار نباشند خیلی چیزها درست می‌شود. وقتی باشگاه بازیکن را جریمه سنگین مالی کند یا او را بازی ندهد خیلی از مسائل حل می‌شود. در اروپا که خوشبختانه ما آنها را از لحاظ فرهنگ قبول نداریم، همه چیز در خود باشگاه‌ها حل می‌شود. الان دیگر کار از این مسائل گذشته و می‌بینید که هیچ هواداری به استادیوم نمی‌آید.

خیلی‌ها معتقدند خالی بودن ورزشگاه‌ها اتفاق دردناکی است. نظر شما چیست؟


الان دیگر پدر و مادرها نمی‌گذارند فرزندانشان به استادیوم بروند. آنها خیال می‌کنند که همه فوتبالیست‌ها معتاد هستند در صورتی که همه این حاشیه‌ها شامل همه بازیکنان نمی‌شود. مشکل اصلی ما این است که زندگی ما به صورت live شده و در یک برنامه زنده به یکباره خیلی چیزها رو می‌شود ولی در شغل‌های دیگر اینطور نیست. مطمئن باشید که دکتر، مهندس یا بازیگر هم قلیان می‌کشد ولی اتفاقی نمی‌افتد. یک دکتر در داخل بدن بیمار انبردست را جا می‌گذارد ولی بازتاب چندانی ندارد.

فارغ از مسائل حاشیه‌ای، نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟


فکر می‌کنم دربی مساوی شود.

برخی معتقدند پرسپولیس از لحاظ فنی بهتر از استقلال بازی می‌کند، نظر شما چیست؟


من این موضوع را تایید نمی‌کنم و اگر پرسپولیس بهتر از استقلال بود الان در صدرجدول قرار داشت. این درست است که پرسپولیس امسال بازی‌های خوبی انجام داده و به خاطر نیروی جوانی انگیزه بیشتری دارد ولی من معتقدم این بازی ربطی به شرایط این دو تیم ندارد و دربی بازی باتجربه‌ها است.

شما هیچ وقت تجربه گل زدن در دربی را به دست نیاورید، درست است؟


من یک گل زدم که مردود اعلام شد و اتفاقا بیشتر خوشحالم چون این گل هیچ وقت از یادها نمی‌رود. من نمی‌دانم به چه دلیل آن گل مردود اعلام شد.

شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره‌ات از دربی چیست؟

شیرین‌ترین خاطره‌ام به همین بازی که گل من مردود اعلام شد برمی‌گردد. ما بازی بسیار خوبی را از انجام دادیم این در حالی است که با کمبود مهره مواجه بودیم و خیلی‌ها خیال می‌کردند با چند گل ببازیم. تلخ‌ترین خاطره هم باختی بود که ادموند بزیک در دقایق آخر گل زد.

دوست داری در دربی کدام بازیکن برای استقلال گل بزند؟


دوست دارم تیموریان گل بزند. او بازیکن و پسر خوبی است و یک الگوی حرفه‌ای محسوب می‌شود.

به نظر تو خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است؟

پیام صادقیان.


ویدیو : دیگر دلیلی برای رفتن به استادیوم وجود ندارد!