دیگر از رابطه جنسی‌تان لذت نمی‌برید؟ : تا به حال برایتان پیش آمده که در زندگی ...


تا به حال برایتان پیش آمده که در زندگی مشترکتان احساس کنید که دیگر برقراری رابطه جنسی برایتان لذت‌بخش نیست و آنگونه که باید از روابط خود لذت نمی برید؟ وب سایت نی‌نی بان: ابتلا به انواع بیماری‌ها حتی سرماخوردگی ممکن است باعث اختلال در عملکرد جنسی شود و فرد میل به داشتن رابطه جنسی را از دست دهد و نتواند فعالیت جنسی لذت‌بخش و موفقی داشته باشد و به این دلایل زندگی جنسی‌اش، لذت‌بخش نباشد.

دیگر از رابطه جنسی‌تان لذت نمی‌برید؟

رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی

تا به حال برایتان پیش آمده که در زندگی مشترکتان احساس کنید که دیگر برقراری رابطه جنسی برایتان لذت‌بخش نیست و آنگونه که باید از روابط خود لذت ببرید. احتمالا اوایل این مساله را به خستگی و مشغله کاری زیادتان ربط داده‌اید ولی باز در شرایطی که احساس خستگی هم نمی‌کردید، چنین حسی به شما دست داده! بد نیست بدانید که به گفته دکتر غلامحسین قائدی، روانپزشک جنسی انواع مشکلات پزشکی و بیماری‌ها می‌توانند باعث اختلال در عملکرد جنسی شوند. این روانپزشک با اشاره به اینکه دلایل متعددی وجود دارد که می‌تواند باعث شود فرد از روابط جنسی خود لذت نبرد، توضیح داد: «عمدتا این دلایل در چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند دسته اول دلایل پزشکی است؛ از این رو وجود هر نوع مشکل پزشکی ممکن است باعث شود فرد نه فقط لذتی از رابطه جنسی خود نبرد بلکه حتی باعث از بین رفتن میل جنسی در فرد شود.»

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



 زنان شاغل، با بچه داری چه کنند؟

اولین رابطه جنسی , رابطه جنسی مقعدی , رابطه جنسی ترامپ

کارتان آسان نیست؛ از ناسازگاری های صبحگاهی کودکی که به موقع به مدرسه نمی رسد تا ترافیکی که با وجود همه بدوبدو کردن هایتان نمی گذارد به موقع سر کار حاضر شوید، همه می توانند انگیزه تان برای پیشرفت کردن را کم کنند. مادربودن کار تمام وقتی است که تمام و کمال انجام دادنش در کنار یک شغل تمام وقت دیگر آسان نیست. اگر شما هم از مادران هستید که عاشق کارشان هستند اما شب ها خسته می خوابند و صبح ها خسته تر بیدار می شوند، به این توصیه ها عمل کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تاثیر دارو در اختلال در انزال

رابطه جنسی در بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری , بهبود رابطه جنسی

تمایلات جنسی افراد به صورت ثابت نیست و در زمان ها و شرایط مختلف دارای نوساناتی است و عوامل مختلفی روی آن تاثیر دارد که می تواند از این رهگذر به مواردی مانند فصول سال، ساعات شبانه روز، سلامت روانی، استرس ها، خستگی، ترس، داروها، تغییرات هورمونی و بیماری های زمینه ای مانند بیماری های غدد، دیابت و.. اشاره کرد. تاثیر مصرف مواد غذایی و حالت های مرتبط با آن مثل سیری و گرسنگی، نوسانات احساسات و اختلافات زناشویی هم در سطح تمایلات جنسی افراد تاثیر بسزایی دارند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تعیین جنسیت جنین به روش سنتی

اموزش رابطه جنسی , مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال , آموزش رابطه جنسی

این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است. برای بسیاری از زوج‌های جوان حتی در جوامع پیشرفته مهم است که بتوانند جنس فرزندشان را انتخاب کنند. سال‌هاست كه دانشمندان و پژوهشگران علوم پزشکی نتایج تحقیقات خود درباره تاثیرگذاری کروموزوم‌های x وy مردان در تعیین جنسیت جنین را مطرح و اعلام کرده‌اند؛ موضوعی که فصل اشتراک طب مدرن و طب سنتی برای تعیین جنسیت جنین است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علت ترس کودک، اثرات منفی

رابطه جنسی در دوران نامزدی , رابطه ی جنسی , رابطه جنسی در دوران عقد

ریشه بسیاری از ترس ها، برخورد غلط والدین و اطرافیان با کودک است؛ زیرا گمان دارند با ترس می شود فرزند خود را تربیت کرد؛ غافل از اینکه مفاهیمی که در ذهن آن هاست با مفاهیم که در ذهن کودک شکل می گیرد، متفاوت است و ضرر ترساندن گاهی از تنبیه بدنی هم بیشتر است. در این نوشتار سعی کردیم علل، آسیب ها و همچنین راه های درمان ترس را بازگو کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : دیگر از رابطه جنسی‌تان لذت نمی‌برید؟