دیوار LED جنگل جادویی در راهروی اتاق عمل! : به لطف استودیوی طراحی بریتانیا، ...


به لطف استودیوی طراحی بریتانیا، دیوارهایی که در مسیر اتاق عمل مرکز پزشکی کودکان لندن هستند، به انیمیشن هایی از حیوانات مجهز شده اند.





 پادشا:  به لطف استودیوی طراحی بریتانیا، دیوارهایی که در مسیر اتاق عمل مرکز پزشکی کودکان لندن هستند، به انیمیشن هایی از حیوانات مجهز شده اند.

تزیین دیوار اتاق , طراحی دیوار اتاق کودک , زدن عکس های شخصی روی دیوار اتاق

 هر کسی که حداقل یکبار عمل جراحی داشته است، موافق است که در مسیر اتاق عمل، فضای استرس زایی وجود دارد. یکی از استودیوهای طراحی در لندن روش بسیار خلاقانه ای برای آرام کردن کودکان بیمار در مسیر عمل جراحی ابداع کرده است – کاغذ دیواری غیرعادی که دیوارهای راهروی عمل جراحی را به جنگلی جادویی تبدیل کرده است و کودکان را در مسیر عمل جراحی سرگرم می کند.

این کاغذ دیواری "ردپای طبیعت" (Nature Trail) نام دارد و حدود 165 فوت مربع از دیوارهای بخشی از راهروی مرکز پزشکی کودکان در بیمارستان گریت اورموند لندن را پوشانده است.

این کاغذ دیواری که نقش های شادی دارد و به راحتی قابل شستشو است، از 70 پانل LED تشکیل شده است که در کل 72000 LED دارد. وقتی حسگرهای حرکتی روی آن شروع به کار کردن می کنند، LEDها خودشان را به شکل الگوهای انیمیشنی نوری مثل اسب، گوزن، جوجه تیغی، پرنده و قورباغه نشان می دهند که در میان شاخ و برگ درختان حرکت می کنند.

رنگ دیوار اتاق , تزیین دیوار اتاق کودک , رنگ دیوار اتاق خواب قرمز

جیسون براجز از استودیوی جیسون براجز که این تأسیسات را خلق کرده است به روزنامه گاردین گفت: «این ایده از آنجا آمد که من به یاد پیاده روی های دوران کودکی ام افتادم. دوست داشتم چیزها را مشاهده کنم و آنها را دنبال کنم... و به همه آنها نظری بیندازم... من سعی کردم ایده نقاط چشم انداز دیجیتال را در راهرو بازآفرینی کنم.»

این استودیو صدای قورباغه ها را قبل از برگرداندن به رزولوشن پایین تر، به صورت سه بعدی مدلسازی کرد تا این موجودات را به شخصیت های ویدیویی بازی ها ربط دهد. سپس مخترعین پانل های LED را در ارتفاعات مختلف نصب کردند تا کودکان از نوزاد گرفته تا 18 سال، چه روی تخت و چه روی ویلچر بتوانند در سطح چشم، به حیوانات دسترسی داشته باشند. مسئولین بیمارستان می گویند کودکان بیمار آنقدر مجذوب این پرده طبیعت شده اند که تا سال 2017 می خواهند دیوارهای بیشتری اضافه کنند.


ویدیو : دیوار LED جنگل جادویی در راهروی اتاق عمل!