دیوارها را برای تغییرات بزرگ آماده کن! : آموزش پتینه به‌زبان ساده برای شما ...


آموزش پتینه به‌زبان ساده برای شما كه دنبال تغییری بزرگ در خانه‌اید.
مجله زندگی ایده آل - مروارید فلاحی: از آنجا كه دیوارها گسترده‌ترین سطوح اصلی خانه یا هر مكان بسته دیگری هستند، هنگامی كه فردی وارد فضایی میشود، عمده‌ترین سطوحی كه در مقابل دیدگان او قرار می‌گیرند، دیوارها هستند.

در نتیجه میزان تاثیرگذاری شان بر محیط نسبت به سطوح دیگر شامل كف‌ها و سقف‌ها به مراتب بیشتر است. لذا علاوه بر مسائل كاربردی ووظیفه آنها در تفكیك فضا به نكات دكوراسیونی و نقش آنها در این زمینه باید توجه كرد.

5 مانع بزرگ برای ایجاد محتوای موثر و مفید , داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر , برای بزرگ شدن سینه چه بخوریم

دیوارها در عین حال آسیب پذیرترین سطوح خانه نیز به شمار می‌روند چون نصب تابلوها، دیواركوب‌ها و برخورد وسایل خانه باعث صدمه دیدن آنها می‌شود. گاهی هم پیش می‌آید كه احساس می‌كنید دكوراسیون منزلتان برایتان تكراری شده و حالت یكنواختی پیدا كرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید ووسایل خانه تان را تعویض كنید. با آموختن چند تكنیك ساده می‌توانید خانه‌تان را نو ونوار كنید.

 مواد و ابزار لازم:

  •    رنگ اكریلیك ساختمانی یك كیلو/قیمت تقریبی 11000تومان
  • 4كیلو/قیمت تقریبی 45000تومان
  • 20كیلویی/قیمت تقریبی 2250 تومان
  •    قلم مو یا رول نقاشی
  •   پالت یكبار مصرف
  •    پارچه نخی

دستوركار

1. ابتدا رنگ مورد نظر (در اینجا رنگ سفید) را با قلم مو یا رول نقاشی روی سطح دیوار بزنید تا كاملا سطح دیواررا پوشش دهد و بگذارید كاملا خشك شود.

2. پارچه نخی را كمی نمدار كنید و سپس به صورت چروك داخل دست بگیرید؛ طوری كه وقتی پارچه را نگاه می‌كنید، سطح آن كاملا چروك باشد. سپس مقداری از رنگ (در اینجا طلایی) را روی پالت بریزید و پارچه را داخل رنگ كنید. به صورت ضرباتی نامنظم روی سطح دیوار بزنید. گاهی پارچه را باز كنید و حالت آن را تغییر دهید. به محض كم رنگ شدن، دوباره پارچه را داخل رنگ بزنید و ضربه زدن روی سطح دیوار را تكرار كنید.

3. برای انجام این تكنیك می‌توانید از چند رنگ هم استفاده كنید. در این صورت ابتدا از رنگ تیره شروع كنید و كم كم رنگ‌های روشن را روی كار بزنید تا با رنگ‌های روشن انتهایی اشكالات بافت‌های زیری را بگیرد.

4. از روش دیگری هم می‌توانید از پارچه روی سطح دیوار استفاده كنید. بدین ترتیب كه پارچه را به صورت مستطیلی ببرید و درحالی كه با دست دو سر پارچه را گرفته اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. پارچه لول شده را به رنگ آغشته كنید و مانند وردنه روی دیوار بكشید.

5. امیدوارم با این بافت ساده پتینه بتوانید تغییر بزرگی در منزل خود ایجاد كنید و لذت ببرید.

6. این مواد و وسایل را می‌توانید از فروشگاه‌های هنری و رنگ و ابزار رنگ فروشی تهیه كنید. این فروشگاه‌ها را پیشنهاد می‌كنم: میدان تجریش، خیابان دزاشیب، سر خیابان بوعلی. شریعتی، بعد از پل رومی، خیابان موسیوند. . . .


تابلو دست ساز ‌مهمان تازه دیوار

وقتی وارد فضایی می‌شوید كه با زیباترین و مناسب‌ترین لوازم دكوراسیونی مبله شده، ولی سطوح دیوارها خالی است و كوچكترین تدبیری برای انتخاب دیواركوب اندیشیده نشده است، خلأیی در آن محیط احساس می‌شود كه تابلوها یكی از عمده‌ترین راهكارهای رفع این خلأ است.

بهترین روش برای بزرگ کردن کیر , ورزش برای بزرگ شدن لب , انواع تکنیک های آماده سازی گوشت و ماهی برای پخت

تابلوها اگر چه اغلب با هدف تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی در پس این هدف مسئولیت‌های كاربردی نیز در فضا بر عهده دارند. آنها جایگاه ویژه‌ای در تغییر حال و هوای محیط دارند و در نتیجه بر روح و روان افراد ساكن در آن مكان نیز تاثیر می‌گذارند. در این مطلب می خواهیم تابلوی نما كاشی و سرامیك آموزش دهیم تا دیوار خانه را با هنر دستی خودتان زیبا كنید.

مواد و ابزار لازم:

  •   بوم نقاشی
  •    فوم 5میلی متری
  •    آلومینیوم فویل
  •    كاتر
  •    خط كش فلزی
  •    قلم مو تخت
  •    قلم مو سه‌صفر
  •    طرح دلخواه
  •    كاربن
  •    رنگ اكریلیك
  •    گل سفال
  •    چسب چوب
  •    كریستال سرورنیك

دستور كار

1. برای درست كردن این تابلو، فوم‌ها را به شكل كاشی در می‌آوریم. به این صورت كه فوم‌ها را به وسیله كاتر به اندازه دلخواه برش دهید. (به عنوان مثال: برای بومcm2 80 80، به فوم  cm2 5/75/7 و تعداد حدود 85 عدد نیاز دارید).

2. تعدادی از این فوم‌ها را انتخاب كنید و روی تمای سطوح آن به وسیله قلم مو چسب چوب بزنید. سپس فویل آلومینیوم را به وسیله خط كش فلزی هم اندازه فوم برش دهید و روی فوم قرار دهید. با انگشتان دست روی سطح فویل آلومینیم را چروك دهید به صورتی كه بافت نامنظمی روی فویل آلومینیوم ایجاد شود. سپس آلومینیوم را به تمامی سطوح فوم بچسبانید.

3. برای رنگ آمیزی این فوم‌ها، رنگ‌های اكریلیك مورد نظرتان (دو یا سه رنگ) را با آب رقیق كنید (اصطلاحا حالت آبرنگی بگیرد). رنگ‌ها را داخل هم محو كنید و بگذارید تا كاملا خشك شوند؛ برای براق كردن این فوم‌ها كریستال سرورنیك را روی آنها بزنید.

4. طرح مورد نظر را با كاربن روی تعدادی دیگر از فوم‌ها منتقل كنید و به وسیله قلم مو سه‌صفر چسب چوب را به آرامی روی طرح بكشید. بگذارید طرح خشك و برجسته شود. درمرحله بعد گل سفال را با آب و مقداری چسب چوب مخلوط كنید وروی این فوم‌های طرح برجسته با قلم موی تخت بكشید و اجازه دهید تا خشك شوند.

انتخاب 5 رنگ تیره برای دیوارها , دنیا برای بچه دار شدن آماده نیست , نکاتی برای آماده شدن برای زایمان طبیعی

5. برای رنگ آمیزی این تعداد از فوم‌ها طرح برجسته‌ها را بنا به سلیقه خود رنگ دلخواه بزنید یا می‌توانید طرح برجسته به صورت گل سفال باشد و زمینه را رنگ دلخواه بزنید. تمامی سطوح بوم نقاشی را یكدست با قلم مو رنگ كنید. وقتی كاملا رنگ بوم نقاشی خشك شد، این فوم‌های نما كاشی آماده شده را با چسب چوب به سلیقه خودتان روی بوم بچسبانید.

نكته:

- كریستال سرورنیك یك ماده دو جزئی است كه باید به مقدار مساوی با هم مخلوط شده و پنج دقیقه به یك سمت كاملا هم بخورد و با قلم مو روی كاشی‌های مورد نظر زده شود. برای نتیجه بهتر باید اول دو ماده را قبل از تركیب كردن در آب جوش قرار دهید.

- این مواد و وسایل را می‌توانید از فروشگاه‌های هنری و رنگ و ابزار رنگ فروشی تهیه كنید. این فروشگاه‌ها را پیشنهاد می‌كنم: میدان تجریش، خیابان دزاشیب، سر خیابان بوعلی. شریعتی، بعد از پل رومی، خیابان موسیوند.


ویدیو : دیوارها را برای تغییرات بزرگ آماده کن!