دین محمدی: با حرف نمیتوان قهرمان شد : مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی‌ افراد ...


مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی‌ افراد قصد خراب کردن تیم ما را دارند اما به این چیزها توجه نداریم و فکرمان را برای کسب جام حذفی گذاشته‌ایم. خبرگزاری تسنیم: سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط فعلی استقلال در فاصله یک هفته مانده به فینال جام حذفی گفت: خسرو حیدری و سجاد شهباززاده را در این دیدار در اختیار نداریم اما مطمئن هستیم که بازیکنان جانشین می‌توانند جای آنها را پر کنند. خوشبختانه شرایط تیم خوب است، یک بازی تدارکاتی خوب در روز جمعه انجام دادیم و یک بازی هم روز سه‌شنبه انجام می‌دهیم. خودمان را آماده بازی با ذوب‌آهن می‌کنیم و امیدوارم در بهترین شرایط ممکن مقابل آنها قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد، تصریح کرد: با حرف زدن نمی‌توان قهرمان جام حذفی شد و نتیجه اصلا قابل پیش‌بینی نیست. ما باید تلاش کنیم تا دل هواداران شاد شود و امیدوارم در پایان یک جام به آنها هدیه بدهیم.

مربی استقلال درمورد اینکه آیا خستگی ذوب‌آهن نمی‌تواند یک امتیاز مثبت برای استقلال باشد، گفت: این درست که ذوب‌آهن به‌خاطر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شاید خسته باشد، ولی آنها از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و از لحاظ فنی هم تیم سطح‌ بالایی هستند. ذوب‌آهن مطمئنا با شکست دادن العین می‌تواند روحیه بالایی برای بازی با استقلال داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این روزها صحبت از سرمربی جدید استقلال می‌شود، عنوان کرد: در این رابطه نمی‌خواهم صحبت نمی‌کنم. به اعتقاد من باید نتایج تیم را سنجید و سپس تصمیم‌گیری کرد. در حال حاضر تمرکزمان روی جام حذفی است. برخی‌ها قصد خراب کردن تیم ما را دارند اما به این چیزها توجه نداریم و فکرمان را برای کسب جام حذفی گذاشته‌ایم.

دین‌محمدی درمورد وضعیت امید ابراهیمی و غایبان سرشناس استقلال برای فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: امید شرایط خوبی دارد و روز جمعه هم بازی کرد. ما چند بازیکن تأثیرگذار خودمان را نداریم و این کار را سخت می‌کند، ولی امیدوارم بازیکنان جایگزین به بهترین وجه به تیم کمک کنند. از هواداران و پیشکسوتان استقلال هم می‌خواهم که پشت تیم باشند و استقلال را حمایت کنند. همه استقلالی‌ها باید هم‌قسم شوند تا بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.


ویدیو : دین محمدی: با حرف نمیتوان قهرمان شد