دیدار پرسپولیس و شیراک لغو شد : دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شیراک ...


دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شیراک لغو شد. خبرگزاری تسنیم: دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شیراک لغو شد.

بهروز منتقمی در مورد لغو بازی دوستانه پرسپولیس و شیراک ارمنستان گفت: قرار بود پرسپولیس 26 اسفندماه برای برگزاری بازی دوستانه با تیم شیراک عازم ارمنستان شود اما درپی مذاکرات انجام شده باشگاه شیراک آمادگی خود را برای سفر به تهران و برگزاری این بازی در ایران اعلام کرد.

وی ادامه داد: قرار بود آنها به تهران بیایند تا این بازی تدارکاتی انجام شود و پرسپولیس نیز تابستان سال آینده عازم ارمنستان شود اما باشگاه شیراک با ارسال ایمیلی اعلام کرد با توجه به مشکلات پروازی و عدم امکان تهیه بلیت در تاریخ برگزاری بازی این تیم قادر به سفر به تهران نیست. مسئولان باشگاه شیراک عذرخواهی رسمی خود را در این ایمیل اعلام داشته و اعلام آمادگی کردند که در فرصتی مناسب دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و شیراک برگزار شود.

منتقمی تصریح کرد: این موضوع را به علی دایی سرمربی اعلام کردم و آقای دایی در نظر دارد اواخر اسفندماه بازی تدارکاتی با یکی از تیم های داخلی برگزار کند تا پرسپولیس طبق برنامه‌های فنی مد نظر سرمربی تیم آماده بازی با داماش گیلان در تاریخ هفتم فروردین شود.


ویدیو : دیدار پرسپولیس و شیراک لغو شد