دیدار معاون زن روحانی با دختر امام (ره) : معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ...


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه جمعی از معاونین و مدیران معاونت امور زنان و خانواده با دختر امام خمینی(ره) دیدار کردند. ایسنا: در این دیدار دکتر زهرا مصطفوی ضمن تبریک انتصاب خانم شهیندخت مولاوردی به سمت معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم معاونت که باید پیگیری شود تحقیق و پژوهش در خصوص مسائل و مشکلات به وجود آمده در حوزه زنان است.

وی ادامه داد: به دنبال کار پژوهشی و تحقیقی باشید و نمونه‌های مختلف حتی در کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهید، همچنین قوانین مربوط به زنان و خانواده را بررسی کامل کنید و موانع و مشکلات پیش رو را با دقت بیشتر از سر راه بردارید.

دختر امام خمینی(ره) همچنین با تاکید بر اینکه سعی شود از زنان متخصص در همه زمینه و مسائل به کار گرفته شود،افزود: زنان ما هم پای مردان در همه عرصه‌ها حضور دارند و این حضور باید ادامه داشته باشد.

دبیر کل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کرد: برای جلوگیری از خشونت علیه زنان در خانواده، لوایح، قوانین و طرح هایی را به مجلس ارائه دهید و قوانینی که نیاز به اصلاح مجدد دارد برای حمایت از حقوق زنان و خانواده بررسی و تصویب کنید تا اینگونه اعمال بدون مجازات باقی نماند.

در این دیدار شهیندخت مولاوردی هم با ارائه گزارشی از روند کارهای انجام در این مدت و تاکید بر لزوم همیاری و همکاری همه گروه‌ها جهت ارتقای وضعیت زنان و خانواده از توصیه‌ها و رهنمودهای دختر گرامی امام راحل (ره) تشکر کرد.

در پایان این دیدار دکتر زهرا مصطفوی 8 عنوان از کتب منتشره خود را به کتابخانه این معاونت اهدا کردند و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و هیات نیز همراه با بازدید از حسینیه جماران و منزل امام خمینی (ره) و موزه نگارستان جماران با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.


ویدیو : دیدار معاون زن روحانی با دختر امام (ره)