دیدار عزت ا... انتظامی با عوامل سریال قهوه تلخ :     استاد عزت ا... انتظامی ...



 

تهیه کننده سریال قهوه تلخ , عوامل سریال یلدا1391 , میزگرد مهر با عوامل سریال پریا

 

استاد عزت ا... انتظامی با حضور سرصحنه تصویربرداری «قهوه تلخ»، با سازندگان این سریال طنز دیدار كرد. به نقل از بانی فیلم، عزت ا... انتظامی سوم آذرماه جاری در لوكیشن سریال قهوه تلخ حاضر شد و با مهران مدیری كارگردان این مجموعه ویدیویی طنز و مجید و حمید آقاگلیان تهیه كنندگان آن دیدار كرد و به گفت وگو پرداخت.

انتظامی در این دیدار گفت: «برای این سریال زحمت زیادی كشیده شده و وسواس و دقت در اجرای دكور و طراحی لباس های مجموعه قهوه تلخ، مرا به یاد مرحوم علی حاتمی و ساخته های او می اندازد».

وی همچنین ابراز امیدواری كرد كه توفیق قهوه تلخ و استقبال مردم از آن، موجب تولید آثار بهتری در آینده توسط بخش خصوصی برای سینما و در عرصه سریال سازی شود. آقای بازیگر همچنین در این دیدار، كتاب زندگی تئاتری خود را به مهران مدیری هدیه كرد.

در این دیدار، پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر نیز انتظامی را همراهی كردند.پیش از این نیز، جمعی از هنرمندان و چهره های سرشناس همچون جمشید مشایخی، دكتر اكبر عالمی، مجید میرفخرایی، مهتاب كرامتی و ... با حضور سرصحنه قهوه تلخ، با سازندگان آن دیدار كرده بودند.

یادآور می شود، قهوه تلخ سریالی طنز است كه توزیع آن از اواخر شهریور امسال در فروشگاه های معتبر آغاز شد و سری دهم آن نیز چند روز قبل در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. تصویربرداری این سریال در لوكیشنی حوالی منطقه فرشته تهران همچنان ادامه دارد.

توزیع «قهوه تلخ» متوقف شد.

همچنین فارس گزارش داد: توزیع سری جدید مجموعه قهوه تلخ به احترام رسیدن ماه محرم متوقف شد و سری یازدهم این مجموعه كه قسمت های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ سریال را تشكیل می دهد، پس از دهه اول محرم توزیع می شود. «قهوه تلخ» با برنامه هر هفته ۳ قسمت در یك بسته، از طریق فروشگاه های معتبر سراسر كشور عرضه می شود.... / جهان نیوز 



ویدیو : دیدار عزت ا... انتظامی با عوامل سریال قهوه تلخ