دیدار خصوصی "ظریف" با "لاریجانی" : دیدار خصوصی "ظریف" با "لاریجانی" یک عضو ...



تذکر آقا به ظریف در دیدار باوتین , دیدار ظریف با میشل عون , دیدار ظریف لاوروف معلم

دیدار خصوصی "ظریف" با "لاریجانی"

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که در حال حاضر جلسه خصوصی بین وزیر امور خارجه و رییس مجلس در حال برگزاری است که ظاهرا در این دیدار آقای ظریف گزارشی از مذاکرات و توافقنامه به آقای لاریجانی ارائه می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا اظهار کرد: از ساعت 18 آقای ظریف با دکتر لاریجانی جلسه‌ای را برگزار کردند که این جلسه خصوصی است و هیچ یک از نمایندگان در آن حضور ندارند.

به گفته وی احتمالا در این جلسه وزیر امور خارجه گزارشی از مذاکرات، توافقنامه و موارد پیرامون آن به رییس مجلس ارائه خواهد کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس همچنین در مورد احتمال حضور وزیر امور خارجه در جلسه فردای مجلس گفت: اولویت ما این بود که آقای ظریف در جلسه فردای مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از مذاکرات به نمایندگان ارائه دهد که قرار شد زمان دقیق آن را آقای لاریجانی قطعی کنند.

سبحانی‌نیا توضیح داد: مطلع شدیم که فردا اجلاس وزرای خارجه اکو در تهران برگزار می‌شود که آقای ظریف نیز میزبان هستند بنابراین بعید است که ایشان در جلسه فردای مجلس حضور پیدا کند ولی در نهایت قرار شده است که زمان حضور ایشان را آقای دکتر لاریجانی با ایشان هماهنگ کرده تا در نهایت وزیر امور خارجه در اولین فرصت در مجلس حضور پیدا کند.

/ایسنا

 


ویدیو : دیدار خصوصی "ظریف" با "لاریجانی"