دیدار اوباما با شجاع‌ترین زن جهان+عکس : اخباراجتماعی - دیدار اوباما با شجاع‌ترین ...




اخباراجتماعی - دیدار اوباما با شجاع‌ترین زن جهان+عکس

باراک اوباما در دیدار با خانم دکتر «مها عبدالله المنیف» مدیر اجرایی برنامه ملی امنیت خانواده عربستان با تقدیر از عملکرد وی  را نیز به وی اهدا کرد.

شجاع ترین زن جهان , پرجمعیت ترین شهرهای جهان , ترسناک ترین فیلم جهان

 

به گزارش انتخاب، رییس جمهور آمریکا در دیدار با مدیر اجرایی برنامه ملی امنیت خانواده عربستان جایزه شجاع‌ترین زن جهان را به وی اهدا کرد.

 «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا که روز گذشته به‌منظور گفت‌وگو و بررسی مسائل مهم خاورمیانه و حمایت سیاسی و نظامی از مخالفان سوریه وارد عربستان شده است در حاشیه دیدار با سران سعودی با "شجاع‌ترین زن جهان" نیز دیدار کرد.

باراک اوباما در دیدار با خانم دکتر «مها عبدالله المنیف» مدیر اجرایی برنامه ملی امنیت خانواده عربستان با تقدیر از عملکرد وی جایزه شجاع‌ترین زن جهان را نیز به وی اهدا کرد.

اهدای جایزه شجاع ترین زنان جهان که از سال 2007 و از سوی وزارت خارجه آمریکا آغاز شد به ادعای آمریکایی ها، این جایزه به کسانی داده می‌شود که برای صلح، عدالت، حقوق بشر و تقویت جایگاه زنان گام شجاعانه برداشته باشند.

خانم دکتر مها عبدالله المنیف، با تلاش در جهت گسترش آگاهی وهوشیاری جامعه و مبارزه با خشونت در خانواده و رسیدگی به قربانیان تعرض به کودکان، از قربانیان تجاوز و تعرض به خانواده ها در این کشور حمایت کرده است.

لقب شجاع‌ترین زن جهان پیش از این، به ده زن از اوکراین، افغانستان، فیجی، گرجستان، گواتمالا، هند، مالی، تاجیکستان و زمیبابوه داده شده است. 

اخبار اجتماعی - انتخاب


ویدیو : دیدار اوباما با شجاع‌ترین زن جهان+عکس