دکوراسیون پرنقش‌ و نگار دستشویی و حمام : اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام ...


اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبا آنها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. این اتاق را نیز می توان به زیباترین و رویایی ترین شکل ممکن دکور کرد. البته برای این کار باید جیب پر پول داشته باشید!

پادشا: اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبا آنها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. این اتاق را نیز می توان به زیباترین و رویایی ترین شکل ممکن دکور کرد. البته برای این کار باید جیب پر پول داشته باشید!

اما دیدن 10 سرویس بهداشتی بسیار زیبا و افسانه ای خالی از لطف نیست. شاید بتوان از بخش هایی از آنها ایده هایی گرفت و در خانه خود پیاده کرد.


پوشاندن دیوارهای بخش روشویی با کاغذدیواری قرمز که نقش و نگار برجسته دارند از نظر بسیاری از مردم کمی عجیب و غیر عادی است. اما وقتی سینک و آینه را از مرمر سفید انتخاب کنید و در اطراف آینه، دیوارکوب‌های چند شاخه و نورانی نصب کنید، در واقع یک اثر هنری زیبا در دستشویی ساخته اید که نگاه هر بیننده ای را خیره می کند.

دکوراسیون مشکی بسیار شیک حمام و دستشویی , بهترین دکوراسیون ها برای دستشویی و حمام با کیفیت اچ دی , دکوراسیون حمام



این سرویس بهداشتی که فضای بزرگی دارد شبیه یک باشگاه طراحی شده است و در آن وسایل ورزشی را می بینید که با سادگی خاصی در کنار یکدیگر چیده شده اند. همه آنها قابل استفاده هستند و فقط جنبه دکوری ندارند. احتمالا صاحبان این خانه برای حمام بردن کودک خود دچار مشکل می شوند زیرا دوست دارد بازی و شیطنت کند و از درودیوار بالا برود.

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی , دکوراسیون دستشویی , دکوراسیون دستشویی ایرانی



این دستشویی از پایین تا بالا آینه کاری شده است و همه وسایل براق و درخشنده انتخاب شده اند. این درخشندگی زیبایی بسیاری به آن بخشیده است و اصلا تصور نمی کنید در دستشویی قرار دارید.

سرویس حمام دستشویی , مطالبی درباره دکوراسیون دستشویی , دکوراسیون های مدرن حمام و سرویس بهداشتی های کوچک



این دستشویی تاریک و متالیک، فوق العاده شیک و زیبا دیده می شود. آینه هایی که به صورت خطی روی دیوار کار شده اند و مجسمه های زیبایی که در کنار نور  و فلز نگاه هر بیننده را به خود جلب می کنند نیز بر زیبایی فضا افزوده اند. حتی کاشی های ریز روی دیوار نیز به ترتیب خاصی کنار هم چیده شده اند.

مدل دکوراسیون حمام , دکوراسیون حمام شیک , دکوراسیون داخلی حمام



این حمام به سبک قدیم با همان سنگ های بزرگ و همان ترکیب رنگ، وانی که شبیه وان های مسی دوران پادشاهان بسیار قدیمی است و آن چلچراغ با حباب های سفید همه نشانی از گذشته های بسیار دور دارند. اما در دل مدرنیته بسیار زیبا جلوه می کنند و جذابیت خاصی به حمام این خانه بخشیده اند.

سروس بهداشتی حمام دستشویی , سروس بهداشتی حمام دستشویی رشیدی , ابعاد و اندازه حمام و دستشویی مدرن



این سرویس بهداشتی با این همه گچ‌بری، مرمرهای سفید و طلایی و وسایل دکوری فوق العاده شیک و گران‌قیمت به همه چیز شبیه است غیر از حمام و دستشویی. با ورود به این اتاق، مجلل و باشکوه بودن را با همه وجود احساس خوهید کرد. طراحی این سرویس به سبک ناپلئونی است و رنگ های طلایی و مشکی در کنار مرمرهای سفید، عظمت بسیاری به آن بخشده اند.

تغییرات در حمام و دستشویی , حمام و دستشویی , دکوراسیون حمام و توالت خانه های پیش ساخته



وقتی صاحبخانه ثروتمند به حیات وحش علاقه خاصی داشته باشد، دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه اش را از طبیعت وحشی الهام می گیرد و آن را شبیه سافاری آفریقا درست می کند. در این دستشویی علاوه بر آینه که همچون شاخ گوزن است، دیوارکوب ها بر خرطوم فیل های سیاه جا خوش کرده اند و و روی حوله نیز تصویری از حیوان وحشی دیگری می توان دید. سینک سنگی، دیوارهای کاه‌گلی و چوب نیز بر طبیعی تر بودن فضا تاکید دارند.

چراغ سقفی حمام دستشویی , حمام و دستشویی ، آشپزخانه , بهترین دکوراسیون حمام



صاحب خانه ای که این دستشویی را دارد یا عشق ماشین است یا راننده ماشین های سنگین! هر چه هست ایده بسیار جالبی به خرج داده و با کمک پلاک های باطله ماشین و موتور سیکلت، دستشویی خانه خود را به عجیب ترین شکل ممکن تزئین کرده است. آینه گود که بیشتر شبیه بشکه از وسط نصف شده است و سینک و کابینت چوبی نیز به زیبایی و متفاوت بودن آن افزوده اند.

دکوراسیون حمام کوچک , سقف حمام و دستشویی ,  مدل های جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام



این حمام بسیار ساده است. کاشی های ساده و سفید رنگ که مینیمال بودن را به بیننده القا می کند. اما جذابیت آن در وان حمام است. یک وان ساده شیشه ای که مرزی برای آن دیده نمی شود و تصور می کنید در دریاچه کوچکی در حال آب‌تنی هستید.

دکوراسیون دستشویی ویلا , لوازم دستشویی و حمام , مقاله هایی در مورد دکوراسیون حمام



دیوار این دستشویی با طرحی عجیب و ملهم از طبیعت تزئین شده است. این کاغذدیواری را هنرمندی به نام آلکس تورکو طراحی کرده و ضدآب است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام , سینک حمام و دستشویی , راهنمای انلاین دکوراسیون و معماری


ویدیو : دکوراسیون پرنقش‌ و نگار دستشویی و حمام