دکوراسیون رنگارنگ و استثنائی خانه من : رنگ‌ها در زیبا شدن فضای خانه تاثیر بسزایی ...


رنگ‌ها در زیبا شدن فضای خانه تاثیر بسزایی دارند. شما می‌توانید فضای داخلی و خارجی خانه را با پوشاندن لایه تازه‌ای از رنگ تزئین کنید و با ساختن فضایی آرام‌بخش، زیبا و رنگ کردن وسایل قدیمی ‌انرژی را برای خانه به ارمغان بیاورید. هفت صبح: رنگ‌ها در زیبا شدن فضای خانه تاثیر بسزایی دارند. شما می‌توانید فضای داخلی و خارجی خانه را با پوشاندن لایه تازه‌ای از رنگ تزئین کنید و با ساختن فضایی آرام‌بخش، زیبا و رنگ کردن وسایل قدیمی ‌انرژی را برای خانه به ارمغان بیاورید.

  فضای داخلی

    استفاده از رنگ‌های تیره‌تر در سقف‌های کوتاه فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد.

   برای به وجود آوردن فضایی مدرن از رنگ‌های یک رنگ استفاده کنید. برای دیوارها از رنگ‌های ساده و برای آراستن آنها از رنگ‌های نیمه براق استفاده کنید.

   برای بزرگ جلوه دادن فضایی کوچک و تنگ از چند درجه رنگ روشن‌تر از رنگی که روی دیوار زده‌اید، استفاده کنید. علاوه بر آن می‌توانید از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید.

دکوراسیون خانه , دکوراسیون داخلی خانه های کوچک , دکوراسیون داخلی خانه



  فضای خارجی

   برای در خروجی رنگی را انتخاب کنید که با رنگ بقیه درها تفاوت داشته باشد. می‌توانید از رنگ آبی یا قرمز یاقوتی که هر جایی آن را نمی‌بینید، استفاده کنید.

درِ خروجی همواره توجه همسایه‌ها و میهمان‌ها را جلب می‌کند، پس دست کم هر سه سال آن را رنگ کنید.

دکوراسیون خانه های کوچک , دکوراسیون خانه عروس , دکوراسیون خانه های 50 متری

   اگر بدون رنگ زدن قصد زنده کردن رنگ نمای بیرونی خانه را دارید، آراستن تزئینات قبلی را شروع کنید. رنگ‌های با شکوه یا سفید به راحتی به نمای خانه جانی تازه می‌دهند.

   کرکره‌ها و ایوان‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نمای بیرونی دارند، بنابراین با رنگ کردن این نقاط می‌توان جلوه بسیار زیادی به‌ این نما داد.



  رنگ


   اگر می‌خواهید تغییری در اتاق به وجود آورید باید از رنگی متفاوت استفاده کنید که فضای اتاق را به فضایی پر انرژی یا آرام بخش یا فضایی گرم یا سرد تبدیل کند، انتخاب کنید.

   اگر اسباب اثاثیه چوبی زیادی دارید می‌توانید به وسیله رنگ کردن دیوار با رنگ‌های با شکوهی مانند بنفش یا آبی نمای خوش رنگ و جذابی به وجود بیاورید.

   نتیجه انتخاب شخصی رنگ، می‌تواند موجب به وجود آمدن تضاد و انتخاب جفتی از رنگ، طرح و طراحی شود.

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی , دکوراسیون راهرو ورودی خانه , دکوراسیون خانه ایرانی

   اگر از دیوارهای رنگی خوشتان نمی‌آید از رنگ سفید استفاده کنید چرا که فقدان رنگ هم به اندازه وجود رنگ تاثیرگذار  و زیباست.

   برای جذاب کردن و به چشم آمدن وسایل موجود در اتاق از یک رنگ با سایه‌های متنوع استفاده کنید.

   قبل از انتخاب هر رنگی ابتدا از مناسب بودن آن برای اتاق مطمئن شوید. زیرا ممکن است بعد از رنگ زدن، رنگی که خود انتخاب کرده‌اید  روی دیوار جلوه دلچسبی نداشته باشد.



  تاثیر رنگ

   راه راه‌های رنگی به خصوص رنگ‌های آبی، زرد و سفید نمای فوق‌العاده‌ای به اتاق می‌دهد. این تکنیک ماهرانه به فضای اتاق زیبایی و درخشندگی می‌بخشد.

   کشیدن تصویری مانند ابر و آسمان شب، روی سقف بهترین راه برای تغییر دکور به وسیله رنگ است. شما می‌توانید این کار را برای اتاق کودکان یا حتی بزرگسالان نیز انجام دهید.

دکوراسیون خانه افراد مشهور , دکوراسیون خانه سالمندان , طراحی دکوراسیون خانه‌هایی با سقف بلند

   نقاشی با آبرنگ تکنیک بسیار فوق‌العاده‌ای برای پنهان کردن عیوب روی دیوار است. این کار نمای ملایم و موجدار زیبایی به اتاق می‌دهد. همچنین عملی کردن این روش موجب دادن عمق به دیوار‌ها می‌شود.

   با شره کردن رنگ به صورت طبیعی روی قسمتی از دیوار یا سقف، نمای متفاوت و خاصی به اتاق دهید.



  لوازم خانه

   برای جلوه دادن به نمای ورودی، یک دیوار را با رنگی متضاد و جذاب رنگ کنید. این کار موجب می‌شود احساس کنید دیوار جلوتر از حد معمول قرار دارد!

   با رنگ کردن صندلی‌ها، میز آرایش، دراور و میز، پوشش جدیدی به آنها بدهید. آنگاه می‌بینید که آن وسایل کهنه و قدیمی، چگونه به وسایل مورد علاقه شما تبدیل می‌شوند.

دکوراسیون و چیدمان خانه در شب یلدا , دکوراسیون خانه هیلاری کلینتون , دکوراسیون و خانه داری

   هنگام رنگ کردن وسایل مراقب باشید که رنگ روی آنها چکه نکند و اگر می‌خواهید سایه جدیدی از همان رنگ به وسایل بدهید مطمئن شوید که رنگ زیرین خشک شده باشد.

   برای نمای بیشتر آشپزخانه از رنگی برجسته استفاده کنید و کابینت‌ها را از رنگی روشن که دوست دارید رنگ کنید


ویدیو : دکوراسیون رنگارنگ و استثنائی خانه من