دکوراسیون به سبک سریال «بازی تاج و تخت»! : اگر شما هم جزو طرفداران این سریال ...


اگر شما هم جزو طرفداران این سریال زیبا و مهیج هستید با مادر این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه دکوراسیون داخلی خانه خود را همانند سریال مورد علاقه تان طراحی کنید. وب سایت چیدانه - شمیم آقازاده: سریال زیبا و تاریخی گیم اف ترونز ( game of thrones ) یکی از زیبا ترین و جذاب ترین سریال های حال حاضر دنیاست.این سریال زیبا روایت زندگی هفت خاندان اشرافی است که برای حاکمیت سرزمین های افسانه ای وستروس با یکدیگر در حال نبرد هستند.خاندان « استارک »، « لنیستر » و « باراثیون » برجسته ترین آن ها هستند. داستان از جایی شروع می شود که « رابرت باراثیون » پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، « ادارد » ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه ، برترین سمت دربار، به او خدمت کند و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیم میان آن‌ها خواهد شد. در این سریال زیبا ما شاهد دکوراسیون های داخلی جذاب و مجلل کاخ های پادشاهی هستیم. در این سریال هر کدام از خاندان ها نماد مربوط به خود را دارند. اگر شما هم جزو طرفداران این سریال زیبا و مهیج هستید با ما در این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه دکوراسیون داخلی خانه خود را همانند سریال مورد علاقه تان طراحی کنید.

دکوراسیون داخلی خانه به سبک سریال گیم اف ترونز

نماد خاندان استارک گرگ های زیبا و پر ابهت هستند. این گرگ ها حتی طرفداران خاص خود را دارند. شما می توانید با استفاده از یک رو تختی زیبا که عکس یک گرگ پر ابهت بر روی آن نقش بسته است علاقه خود را به خاندان استارک نشان دهید. حتی استفاده از یک تابلو زیبا با این مضمون هم می تواند به شما کمک کند تا دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما رنگ و بوی استارکی بگیرد.

سریال بازی تاج و تخت , بازیگران سریال بازی تاج و تخت , سریال بازی تاج و تخت فصل 6

زمستان در حال آمدن است. این جمله برای هر کسی که این سریال زیبا را دیده باشد معنی و مفهوم خاصی دارد. زمستان در این فیلم نماد یک جنگ سخت است. جنگی که از خیلی قبل تر باید خود را برای آن آماده کنید و گرنه ممکن است در آن شکست بخورید و سرزمین های با ارزشتان را از دست بدهید. اگر شما جزو طرفداران سرزمین های شمال هستید می توانید این جمله زیبا را در هر جایی از خانه تان که می خواهید حک کنید. روی یک تابلو زیبا، برای از سادگی در آوردن پادری های خانه و هر وسیله دکوری که فکر می کنید برای این کار مناسب است.

فصل 7 سریال بازی تاج و تخت , سریال بازی تاج وتخت , سریال بازی

لزومی ندارد که حتما از عناصر بزرگ تزئینی استفاده کنید تا دکوراسیون منزل تان شبیه فیلم مورد علاقه تان باشد. گاهی جزئیات کوچک هم می تواند این کار را برای شما انجام دهد. نگاهی به پایه چوبی آباژور و طرح های گوزن روی کوسن ها بیاندازید.آیا این جزئیات شما را یاد چیزی نمی اندازد؟

سریال بازی تاج و تخت ها , سریال شهر قشنگ با بازی امیر جعفری و فتحعلی اویسی , بازیگران سریال بازی تاج و تخت میراندا

این هم یک ایده دیگر برای خانم هایی که به این سریال علاقه مند هستند. می توانید یک عنصر تزئینی شبیه شاخ های یک گوزن برای نگه داری از جواهراتتون داشته باشید تا با دیدن اون به یاد سریال مورد علاقه تان بیافتید.

بازی داریوش ارجمند در سریال امام علی , نام کوتوله سریال بازی تاج و تخت , داستان سریال بازی تاج و تخت

می توانید لیوان های نوشیدنی تان را با نماد خاندان های این سریال تزئین کنید. لازم نیست که این لیوان ها را خریداری کنید. می توانید این لیوان ها را خودتان بسازید. برای این کار فقط به کمی رنگ و خلاقیت نیاز دارید. می توانید فقط نماد یک خاندان و یا هر هفت خاندان را روی لیوان های نوشیدنی تان بکشید و از آن ها برای پذیرایی از دیگر دوستان تان که به این سریال علاقه مند هستند استفاده کنید.

سریال هایی که یوری کوان بازی کرده , سریال بازی شاهان , سریال هایی که امید علومی در آن بازی کرد

استفاده از ترکیب مواد و مصالح هم می تواند به شما کمک کند تا دکوراسیونی شبیه قصر های این سریال را تجربه کنید. دیوار های آجری و ترکیب آن ها با کف های سنگی می تواند یاد آور قصر خاندان لنیستر باشد. برای این فضاها می توانید از مبلمان ها کلاسیک و چوبی استفاده کنید.

سریال قانون گریزی‌های خاندان هاشمی عفت مرعشی بنیان‌‌گذار دیپلماسی خاله زنک‌بازی در ایران , پیمان معادی در سریال بازی تاج و تخت , چهره واقعی بازیگران سریال بازی تاج و تخت

نظرتان راجع به لوستر های جذاب و بزرگی که به غیر از چراغ برای طراحی آن از شمع نیز استفاده شده است چیست؟ درب های چوبی که طراحی قدیمی دارند نیز می توانند تکمیل کننده زیبایی این لوستر های جذاب باشند.

سریال هشت و نیم دقیقه کجا بازی شده , نفیسه روشن در سال 1388 در کدام سریال بازی کرد , الهام حمیدی در سال 1382 در کدام سریال بازی کرد

دیوار پوش هایی که طرح آن ها شبیه فرش های این سریال است نیز می تواند یکی از گزینه های شما باشد. برای این که بتوانید یکی از این دیوار پوش ها را داشته باشید می توانید نگاهی به عکس زیر بیاندازید.شاید بتوانید این دیوار پوش ها را خودتان بسازید.

ناگفته هایی از سریال دیدنی هشت و نیم دقیقه با بازی شبنم قلی خانی , مسابقه الهام حمیدی در سال 1382 در کدام سریال بازی کرد , پیمان معادی و بازی در سریال آمریکایی

شاید هم بتوانید از برخی از وسایل و ابزارهای موجود درخانه تان به نحوی دیگر استفاده کنید. مثلا اگر در انبار خانه تان یک قفس پرنده به درد نخور پیدا می شود از آن به عنوان لوستری زیبا و مجلل استفاده کنید. ارتفاع زیاد این قفس ها باعث می شود تا شما یاد لوسترهای سریال مورد علاقه تان بیافتید.

سریال عاشقانه با بازی گلزار , دانلود سریال ترکیه ای که بالیخان توش بازی کرده , سریال امریکایی با بازی پیمان معادی


ویدیو : دکوراسیون به سبک سریال «بازی تاج و تخت»!