دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی : احتمالا شما هم به تغییر دکور خانه فکر می ...


احتمالا شما هم به تغییر دکور خانه فکر می کنید، کاری نسبتا پر دردسر اما شیرین و هیجان انگیز است. نگران نباشید! با بکارگیری 6 نکته اصلی، راه و چاه کلی تغییر دکور بهاره بسیار آسان می شود.      
پادشا: احتمالا شما هم به تغییر دکور خانه فکر می کنید کاری نسبتا پر دردسر اما در عین حال شیرین و هیجان انگیز است. نگران نباشید! با بکارگیری 6 نکته اصلی، راه و چاه کلی تغییر دکور بهاره بسیار آسان می شود. قول می دهیم به خوبی از پسش بر بیایید.

دکوراسیون بهاری , نکته کلیدی , نکاتی کلیدی درباره دکوراسیون حیاط منزل

1. از نقوش گل گلی استفاده کنید

کدام باغ را دیده اید که گل هایش "زیادی" باشند؟! خیالتان راحت باشد. دکور خانه هم به همان شکل است. تا می توانید از لوازم و اکسسوری گل گلی استفاده کنید. لوازمی مثل بشقاب و ظروف، سینی و کوسن های گل گلی. خودتان را در شکوفه و گل های رنگارنگ بهاری احاطه کنید.

ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , 7 نکته کلیدی خرید ترموکوپل , 7 نکته کلیدی برای فروش بهتر و سریعتر خانه


2. از رنگ های شاد و درخشان استفاده کنید.

براستی که بهار، جشن رنگ هاست. پس از سرما و حال و هوای گرفته ی زمستان، با بکار گرفتن این رنگ ها در هر وسیله ای که فکرش را کنید (از پتو و بالش گرفته تا آثار هنری) حال و هوایی شاد و تازه به خانه تان می دهید.

14 نکته کلیدی برای فروش آسان‌تر خانه , مدل دکوراسیون بهاری , نکات کلیدی دکوراسیون داخلی منزل


3. نماهای بهاری خلق کنید.

با قرار دادن گل و شکوفه های طبیعی یا مصنوعی در گلدان هایی بلوری، منظره ای بهاری در تاقچه و کنج های خالی خانه ایجاد کنید. سلیقه شخصی شما در این کار نقش قابل توجهی دارد.

برایان تریسی 40 نکته کلیدی , راهنمای انلاین دکوراسیون و معماری , دکوراسیون داخلی


4. از گل و گیاهان خانگی استفاده کنید

گل و گیاه، به هر شکل (طبیعی، مصنوعی، گل تازه در گلدان بلوری پر از آب و یا گیاهی در خاک گلدان سفالی) ساده ترین شیوه برای آوردن حس بهار به داخل خانه است. هر چه گل ها تازه تر و شاداب تر و بیشتر، خانه تان زیباتر و خوشایندتر و بهاری تر!

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی شیراز , مرجع اطلاعات مشاغل دکوراسیون


5. بافت ها را تغییر دهید.

در مورد پرده های سنگین و ضخیمی می گوییم که در زمستان استفاده می کردید. وقتش رسیده آن ها را با پرده های نازک و حریری عوض کنید و اجازه دهید آفتاب بهاری به داخل خانه های تان بتابد.

دکوراسیون منزل , دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون


6. خانه تکانی کنید

این مورد را که بخوبی می شناسیم. انگار بدون تمیزکاری اساسیِ خانه سال مان جدید نمی شود! شستشوی فرش، مبلمان و پرده ها، تمیز کردن شیشه و پنجره و گاز و یخچال و هر گوشه ای از خانه و نظم دادن به آن از ضروری ترین موارد در بهاری کردن خانه است.

دکوراسیون در اصفهان , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مجازی


ویدیو : دکوراسیون بهاری با 6 نکته کلیدی