دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها : خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در ...


خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در دکوره کردن اتاق بچه ها گزینه های زیادی نداشته باشند. به همین منظور باید تا حد امکان از فضای اتاق استفاده کنند. تخت های دوطبقه انتخاب های هوشمندانه ای هستند. در زیر ایده هایی برای دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها در قالب تصاویر آورده ایم.        پادشا: خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در دکوره کردن اتاق بچه ها گزینه های زیادی نداشته باشند. به همین منظور باید تا حد امکان از فضای اتاق استفاده کنند. تخت های دوطبقه انتخاب های هوشمندانه ای هستند. در زیر ایده هایی برای دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها در قالب تصاویر آورده ایم.

چطور دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر را طراحی کنیم , دکوراسیون اتاق خواب , دکوراسیون اتاق کودک

دکور سفید این اتاق و ملافه های گلدار آن مشخص می کند که این خانواده دو دختر دارند. انتخاب رنگ سفید برای این فضای کوچک با زاویه های تاریک انتخاب مناسبی است. چراغ خواب ها و قفسه های بالای تختی نیز این اتاق را به اتاقی کاربردی برای این دو کودک تبدیل کرده اند.



دکوراسیون اتاق خواب دخترانه , دکوراسیون اتاق نوزاد , دکوراسیون داخلی اتاق خواب

در اتاق بچه ها می توان از رنگ های شاد و موضوعات مورد علاقه آنها برای دکوره کردن اتاق استفاده کرد. این اتاق مشترک که برای دو برادر کوچک طراحی شده است، موضوع فوتبالی دارد و از فضای آن حداکثر استفاده شده است. فضای بالای تخت ها برای بازی بچه ها طراحی شده است.



طراحی دکوراسیون اتاق , دکوراسیون اتاق خواب عروس , طراحی دکوراسیون اتاق خواب

زیرشیروانی از آن فضاهایی است که اگر درست دکوره شود برای کودکان، به خصوص اگر چندتا باشند، مناسب خواهد بود. اگر ارتفاع سقف زیاد نیست، از چند تخت کنار هم استفاده کنید و کمد نچینید. در عوض از کشوها و قفسه های تخت ها برای جا دادن وسایل کودکان استفاده کنید.



سبک‌های رایج طراحی دکوراسیون اتاق خواب , راهنمای طراحی دکوراسیون یک اتاق کودک مدرن , دکوراسیون اتاق خواب مستر

اشکالی ندارد که فرزند کوچکتان را در اتاق خواهر بزرگترش جا دهید. ترکیب صورتی این اتاق به زیبایی برای هر دوی آنها خلق شده است.



دکوراسیون اتاق خواب نوجوان , دکوراسیون اتاق والدین , طراحی دکوراسیون اتاق خواب با هزینه کم

بچه هایی که به سن مدرسه رسیده اند، به فضای مطالعه و انجام تکالیف نیاز دارند. همانطور که در تصویر می بینید، تختخواب، قفسه کتاب ها، میز مطالعه و ... همه در یک قسمت اتاق جا داده شده اند. سمت دیگر اتاق را نیز به همین ترتیب برای فرزند دیگران مرتب کنید.



دکوراسیون اتاق مدیریت , خاص ترین دکوراسیون های اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

تختخواب های دو طبقه ای که چیدمان آنها قابل تغییر است، مانند تختخوابی که در تصویر می بینید، را می توان به شکل های مختلفی چید. چیدمان این دو تخت برای هر دو فرزند خانواده منظره هایی از بیرون و فضای کافی برای هر یک فراهم کرده است.



نکات دکوراسیون اتاق خواب , دکوراسیون اتاق نشیمن آپارتمان , اصول دکوراسیون اتاق نوزاد

اگر اتاقی در منزل باشد که محدودیتی در انتخاب رنگ پالت آن وجود نداشته باشد، اتاق بچه است. در این اتاق می توانید رنگ های مختلف را با هم ست کنید. پالت آبی و قرمز و سفید این اتاق برای کودکان بسیار دلپذیر است. به کمد و قفسه های بالای هر تخت دقت کنید که چطور بهترین استفاده از فضا برای قرار دادن وسایل را برده اند.



مشکلات ر ایج دکوراسیون اتاق خواب , دکوراسیون اتاق بچه , روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک

اگر دکور مدرن تر و ساده تری برای اتاق فرزندان خود می خواهید، این اتاق را مد نظر قرار دهید. دو تختخواب در راستای دیوار با کمدهای توکار زیرین، مدل دیگری از چیدمان اتاق کودک هستند. به نورپردازی بالای تخت ها و کشوهای کار شده در پله ها دقت کنید.



دکوراسیون اتاق نوجوان , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , دکوراسیون یک اتاق پذیرایی قناس را چطور طراحی کنیم

اگر بیشتر از دو فرزند دارید، این مدل چیدمان تخت ها ایده آل ترین حالت ممکن برای اتاق آنها می تواند باشد. در این اتاق نیز حداکثر استفاده از فضا در قالب کشوهای توکار شده است. ضمن این که تخت های پایینی فضای بازی را برای همه مهیا می کنند.



دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد , مدل دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد , دکوراسیون اتاق خواب کودک

نمونه ای از اتاق زیرشیروانی برای خانواده ای پرجمعیت که تم جالب آن در نگاه اول جلب توجه می کند. نرده های طنابی، نردبان های خلاقانه و لوسترهای شیک این اتاق به زیبایی مدرن آن افزوده اند.


ویدیو : دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها