دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی! : خانه‌های قدیمی را آجرها می‌ساختند و تیرآهن‌ها. ...


خانه‌های قدیمی را آجرها می‌ساختند و تیرآهن‌ها. اما این روزها پای بلوك‌های سیمانی و یونولیت‌ها به میان آمده. از این چهارگوشه‌های سیمانی می‌توان در دكوراسیون خانه كلی استفاده كرد.
مجله منزل - ایلیا كوشا: خانه‌های قدیمی را آجرها می‌ساختند و تیرآهن‌ها. اما این روزها پای بلوك‌های سیمانی و یونولیت‌ها به میان آمده؛ مصالحی امروزی كه شاید در نگاه اول فقط برای ساختن چهاردیواری‌ها كنار گذاشته شود اما حقیقت این است كه از این چهارگوشه‌های سیمانی می‌توان در دكوراسیون خانه كلی استفاده كرد.

بلوک سیمانی , گلدان سیمانی , بلوک کردن پاپ آپ

فقط كافی است از سنگ و سیمان ترسی نداشته باشید و میانه‌تان با سیمانی‌های خانه‌ساز خوب باشد.

ساندرا بلوک , نصب تابلو روی دیوار سیمانی , آموزش بلوک کردن ایمیل



روییدن گل‌ها در بتن‌ها علاوه بر اینكه ایده خوبی است، می‌تواند منظره مدرن خاصی هم در راه‌پله‌های خانه یا گوشه حیاط ایجاد كند. فقط كافی است بلوك‌ها را طوری روی هم قرار بدهید كه به محض آب دادن گل‌ها آب از قسمت زیری به باقی گلدان‌ها برسد. این طوری فقط باید به فكر نم بلوك آخری از انتها باشید که آن هم كاری ندارد. فقط كمی كمتر آب بدهید!    

نکات دکوراسیونی , خارح کردن یک بلوک ایمیل از یاهو , ساختن بلوک شیشه ای در تلگرام



این روزها همه عاشق كمی خاص بودن در محیط كارشان هستند به خصوص اگر به كارهای هنری هم مشغول باشند كه دیگر چه بهتر. اگر شما هم جزو آدم‌هایی هستید كه خاص بودن را در محل كار می‌پسندند می‌توانید روی بلوك‌های سیمانی حساب كنید. با گذاشتن بلوك روی هم و قرار دادن یك قطعه چوب از جنس نئوپان روكش‌دار یا‌ ام دی اف می‌توانید درخانه یا اداره یك میز كار خاص درست كنید. خوبی‌اش این است كه خیلی راحت می‌توانید از دست سازه بتنی هم خلاص شوید!    

قوانین دکوراسیونی درباره فرش منزل , قالب های سیمانی گلدان بارک , ساخت تندیس سیمانی



بلوك‌های سیمانی می‌توانند وسیله تزیینی خاصی برای باغچه‌های آپارتمان‌ها باشند. كافی است رنگ و رویشان را با هر وسیله‌ای كه دوست دارید كمی تزیین كنید. نگران افتادن بلوك‌ها هم نباشید. می‌توانید داخل آنها را از سیمان پر كنید تا كمی قرص شوند و خطری از نظر سقوط نداشته باشند.

مسیر سیمانی در باغچه , ابشار های سیمانی , دکوراسیونی شیک و مدرن برای رستوران



خوبی‌ای که این بلوک‌ها دارند این است که می‌شود آنها را به رنگ دلخواه درآورد. با این اوصاف می‌توان آنها را به‌راحتی به فضای داخل خانه وارد کرد. باز هم یك ایده تازه برای آنهایی كه می‌خواهند كمی چیدمان متفاوتی داشته باشند؛ بلوك‌ها را به رنگ دلخواه در آورید و در دو یا چند ردیف متناسب با ارتفاعی كه دوست دارید قرار بدهید. بعد از آن فقط باید به فكر یك تشك مناسب و كوسن باشید. به همین سادگی یك راحتی محكم در خانه خواهید داشت.

برنامه بلوک کردن شماره , بلوک کردن پیامک مزاحم ایرانسل , بلوک کردن sms های دریافتی


ویدیو : دکوراسیونی خاص با بلوک‌های سیمانی!