دکوارسیون داخلی منزل با محصولات مدرن سرام گرافیک :   دکوراسیون منزل با محصولات ...



 

انواع کاشی کاری مدرن در دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون مدرن داخلی منزل

دکوراسیون منزل با محصولات جدید سرام گرافیک

چاپ روی سطوح مختلف و چاپ روی بشقاب
یکی از مقوله های مهم مرتبط با خانه و خانواده، طراحی داخلی و دکوراسیون فضای درون خانه و اثرات مختلف دکوراسیون خانه بر افراد است. اغلب مردم، توجه و نگاه دقیقی در مورد نحوه طراحی فضای داخل خانه و ترکیب بندی رنگ ها و اثرات آن در ابعاد مختلف زندگی خود ندارند.

 

استفاده از یک اثر هنری در محیط منزل و یا کار می تواند شوق فرد و روحیه او را صدچندان نماید. زیبائی که در اثر دیدن آثار هنری مشاهده می شود می تواند اثرات بسیار مثبت هورمونی در بدن داشته باشد. از آثار آن می توان به افزایش آرامش، افزایش تحمل درد، رفع خستگی، افزایش مقاومت و توان دفاعی، افزایش عمر، از بین رفتن چروک پوست بدن اشاره کرد.


طبق آمار بیش از 30 درصد از مشکلات روحی و افسردگی و عدم وجود انرژی و انگیزه لازم برای انجام امور روزمره به علت فضای نامناسب خانه یا اداره و رنگ های ناهمگونی است که در دکوراسیون آن بکار برده اند. علم این موضوع را اثبات نموده که طراحی دکوراسیون و فضای مناسب در درمان برخی بسیاری از بیماری های روحی و حتی جسمی بزرگسالان و کودکان کاربرد دارد و حتی از طریق آن می توان کودکان بیش فعال را نرمال و کودکان کم تحرک را پرتحرک کرد.

طراحی منزل و دکوراسیون منزل، یک هزینه اضافی نیست بلکه اقدامی فنی در جهت بهبود فضا و مدیریت بر فضایی است که در آن زندگی کرده و از آن استفاده می کنیم. طراحی داخلی، کاری تجملی و اضافی نیست بلکه یک نیاز است که دانش و مهارت خاصی می طلبد.

 

طراحی داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل با  بشقاب تزیینی طرح مدرن

احساسی متفاوت را در دکوراسیون منزل خود احساس کنید

براستی تا چه حد در زیباتر کردن محیط زندگی اطراف  خویش کوشیده ایم؟  و چقدر از تزئینات مدرن استفاده نموده ایم؟ چه مقدار سعی کرده ایم تا این دکوراسیون با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد؟ محیطی که هر روزه بر جسم و روان ما تاثیر گذار بوده  و در نهایت  قادر است  کمک کند تا  ذهن  به سوی آرامش  و جستجو گری  هدایت شود و یا  به سوی نگرانی و پناه بردن به خود؟ هنگامی که محیط زندگی ما زیبا ، تمیز و شاداب  است ، انسان ها  سرزنده تر بوده و بر ای شاداب تر نمودن محیط زندگی خویش خواهند کوشید و نظارت جمعی  نیز برای حفظ چنین محیطی افزایش می یابد.

 

 

سرام گرافیک , طراحی داخلی منزل ایرانی دکوراسیون منزل بشقاب تزیینی طرح کلاسیک


آرامش رابه عزیزانتان هدیه دهید
 چشمان خود را ببندید  و پس از دقایقی باز کنید، محیطی زیبا و دل انگیز  در پیش  روی چشمان  شما پدیدار میشود که تا دور دست  طبیعتی  سرسبز  و چشم نواز همچون تابلویی  نقاشی  شده ،خودنمایی می کند .

 

گویی  ذهن می خواهد  از جسم  انسان  فاصله  بگیرد  و همچون  موجودی  کاوشگر و جستجوگر ،در دل  طبیعت  به اکتشاف ناشناخته  ها  بپردازد. هنگامی که ذهن انسان  با علاقه به جستجوگری بپردازد، زمینه برای خلق  افکار نو مهیا می شود زیرا اشتیاق و علاقمندی به جستجوگری شروعی است  برای  بروز خلاقیت در انسان. آیا شما نیز به چنین روحیه ای نیاز دارید؟ پس این مقاله را دنبال نمائید.

 

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی , طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل با بشقاب تزیینی طرح کلاسیک ومدرن


محیط زندگی خودرا خلاقانه طراحی کنید
 تا چندی پیش، دکوراسیون منازل در میان خانواده های ایرانی جایگاه شناخته شده ای نداشت و اکثر مردم بدون توجه به فرم و اندازه خانه اقدام به خرید وسایل و اثاثیه گران قیمت و نامتجانس می کردند که وقتی آنها را در خانه قرار می دادند فضای مطلوبی ایجاد نمی شد.

 

اما امروزه این مسأله تا حدبسیارزیادی مورد توجه مردم قرار گرفته است چون متوجه شده اند که تنها استفاده از وسایل لوکس و گران ولی بی ارتباط با یکدیگر و محیط خانه، نه تنها موجب زیبایی دکوراسیون خانه نمی شود بلکه ممکن است فضای خانه را کوچک تر یا شلوغ جلوه دهد. از این رو بیشتر به طرف تغییر فضای داخلی جذب شده اند و از آن برای ایجاد شادابی کمک می گیرند.

 

دکوراسیون داخلی منزل 2016 , دکوراسیون داخلی منزل کوچک

 پیش دستی طرح کلاسیک

 

سبک کلاسیک ومدرن زندگی
 در هر خانه‌ای اتاق نشیمن پر رفت و آمد‌ترین مکان است. بنابراین باید در طراحی آن توجه بیشتری به خرج داد. اتاق نشیمن باید محیطی گرم و دوستانه و در عین حال زیبا داشته باشد. شاید همیشه به این موضوع فکر کرده اید که چرا زیبائی خانه شما به حداکثر نرسیده است؟ انگار که قسمتی از دکوراسیون خانه کامل نیست.


 با خود فکر می کنید که چیزی کم است. درست حدس زده اید. با به کار بردن اندکی ذوق و سلیقه و استفاده از چند گلدان، بشقاب تزئینی و... می‌توان از اتاق نشیمن محیطی دلپذیر و زیبا ساخت. بشقاب های هنری زیبائی خانه ی شما را تکمیل خواهد نمود. این همان گمشده ی تزئینات خانه ی شماست. کافیست چند بشقاب مدرن که آثار هنری روی آن چاپ شده اند را روی دیوار خود نصب کنید تا متوجه شوید چقدر خانه تان تغییر خواهد کرد.

 

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل , مجله دکوراسیون داخلی منزل

 

بشقاب طرح کودکانه

 

دکوراسیون منزل خود را متحول کنید
  بله باورنکردی نیست. درهمان لحظه از خوشحالی و احساس شعفی که در شما ایجاد می شود غرق خواهید شد و به خود می گوئید: "بله همینو میخواستم". زیبائی فوق العاده به همراه حس متفاوت بودن. تفاوت بشقاب های طرحدار و منقوش به آثار هنری با تابلوهای معمولی صد چندان است. به خصوص اینکه دکوراسیون منزل شما را کاملا متحول خواهد کرد.


هنگامی که انسان در محیطی که از نظر زیبائی ناکامل است قرار می  گیرد گویی ذهن می  خواهد از چنین محیطی دوری  کند و کمتر با آن درآمیزد و به بیانی  دیگر به دنبال فرار از آنجاست  و در چنین محیطی  چراغ  جستجوگری  ذهن  انسان نیز خاموش می شود.

 

مدل های بسیار زیبای دکوراسیون داخلی منزل , معماری داخلی مدرن

بشقاب طرح عاشقانه

دوست داشتن را متفاوت تربیان کنید
 پیشنهاد استفاده از تابلو بشقاب همچون آهن ربایی  است  که علاوه بر ایجاد سلامتی روحی، ذهن را مجذوب خود کرده و انسان را وادار به تکاپو و جستجو گری می کند. بخاطر داشته باشیم  ایجاد  یک محیط زندگی  زیبا سبب خواهد  شد ، اشتیاق  انسان برای زندگی  افزایش یافته و از طرفی مغز و ذهن  تمایل به جستجوگری  بیشتری  یافته و شرایط برای خلاقانه اندیشیدن  بهتر مهیا  شود.

 

نکات دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل افراد مشهور

بشقاب طرح سنتی

 

پیش دستیهای منحصر به فرد
شرکت  سرام گرافیک در ایران به عنوان تنها شرکت تولید کننده بشقاب ها و تابلوبشقاب های تزئینی این خواسته را برای ایرانیان فراهم نموده است. جالب است که بشقاب های اختصاصی این شرکت با طرح های مدرن، کلاسیک، سنتی، تاریخی و... هر سلیقه ای را برآورده می کند. کیفیت فوق العاده بالا این بشقابها با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته ی چاپ و استفاده از طرح های بی نظیر هنرمندان سراسر دنیا استفاده کرده ومحصولی بی نهایت زیبا و شایسته تولید کرده است.


با این بشقاب ها و طرح های فوق العاده ای که دارند می توانید خانه ی خود را تزئین نموده و دکوراسیون مدرنی برای خود ایجاد کنید و بعد ازاستفاده ببینید که روحیه شما تا چه حد تغییر خواهد کرد.

محصولات سرام گرافیک

 

طراحی داخلی مدرن آپارتمان , جدید ترین دکوراسیون داخلی منزل

چاپ روی بشقاب طرح طلاکاری

نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی مدرن و کلاسیک

چاپ روی بشقاب طرح عاشقانه

دکوراسیون داخلی منزل 2014 , اصول چیدمان داخلی منزل

چاپ روی بشقاب طرح اماکن تاریخی

 

 

مدل های جدید دکوراسیون داخلی منزل , محصولات داخلی

چاپ روی بشقاب طرح کلاسیک

دکوراسیون سنتی داخلی منزل , دکوراسیون داخلی سنتی منزل

چاپ روی بشقاب طرح حیوانات

اصول دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل به سبک سنتی ایرانی

چاپ روی بشقاب طرح مدرن

 

 

نکات کلیدی دکوراسیون داخلی منزل , نکات طراحی داخلی منزل

تابلو بشقاب طرح سنتی

محصولات داخلی خانه , سایت سرام گرافیک

تابلوبشقاب کلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل شامل چه چیزهایی است , مشخصات طراحی داخلی سبک مدرن

تابلو بشقاب طرح حیوانات

 

 

سبک مدرن در معماری داخلی , طراحان دکوراسیون داخلی منزل

 

دکور سفید داخلی منزل , سبک پست مدرن در دکوراسیون داخلی

 

 انواع محصولات شرکت سرام گرافیک

 

دکوراسیون منزل

طراحی داخلی پست مدرن , دکوراسیون داخلی برای منزل‌های کوچک سری 1

چاپ کاشی و سرامیک

تعریف طراحی داخلی مدرن , تزیین داخلی منزل با شیشه

چاپ کاشی و سرامیک

 

چاپ روی تیشرت

تزیینات مدرن دیوار های منزل کوچک , دکوراسیون داخلی منزل های کوچک ایرانی

چاپ روی تیشرت

طراحی داخلی اتاق خواب مدرن , دکوراسیون داخلی مدرن و شیک

چاپ روی تیشرت

 

 چاپ روی لیوان،چاپ روی پرچم

مناسب ترین طراحی داخلی برای منزل , دکوراسیون مدرن داخلی

چاپ روی لیوان

اصول طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی مدرن

چاپ روی پرچم

 

 

 چاپ روی بالشتک،چاپ روی پازل

دکوراسیون داخلی ساده برای منزل , ترکیب رنگ های دکوراسیون داخلی منزل متناسب با فصل پاییز

چاپ روی بالشتک

دکوراسیون داخلی مدرن , کاردستی دکوارسیون منزل

چاپ روی پازل

 

ظروف پذیرایی مدیران

دکوراسیون داخلی خیلی مدرن , نورپردازی مدرن برای منزل

چاپ روی ظروف پذیرایی

شیک ترین دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی خیلی مدرن برای سسمونی

چاپ روی ظروف پذیرایی

 

 

 چاپ روی گلدان و  انواع ظروف

طراحی داخلی منزل سفید طلایی , دکوراسیون داخلی

و صدها تنوع محصولی دیگر از سرام گرافیک
برای دیدن بقیه محصولات کلیک کنید.

 سرام گرافیک،مبتکر چاپ روی سطوح مختلف

 تلفن سفارشات:
88703441-2 (021)
44335001-2

 

 


ویدیو : دکوارسیون داخلی منزل با محصولات مدرن سرام گرافیک