دو چهره سرشناس، متهم به شنود +تصاویر : دو چهره سرشناس، متهم به شنود +تصاویر در ...



شباهت بازیگران ایرانی با چهره های سرشناس خارجی تصاویر , بازیگران سرشناس وقتی دانش‌آموز بودند تصاویر , چهره ها در مراسم سالگرد هادی نوروزی تصاویر

دو چهره سرشناس، متهم به شنود +تصاویر

در میان هشت فرد متهم این پرونده، دو چهره سرشناس دیده می شوند.

به نقل از شبکه یورونیوز، محاکمه افراد دخیل در شنود غیرقانونی مکالمات شهروند بریتانیایی توسط برخی از سردبیران مجله بریتانیایی “نیوز آو د ورلد” آغاز شده است.

مجله ای که به دنبال این رسوایی در تابستان سال 2011 تعطیل شد.

در میان هشت فرد متهم این پرونده، دو چهره سرشناس به نامهای ربکا بروکس مدیر عامل سابق “نیوز اینترنشنال” و اندی کولسون، سردبیر سابق “نیوز آو د ورلد” دیده می شوند.

بازیگران و تصاویر چهره ها در اینستاگرام , تصاویر مداحان سرشناس ایرانی , تصاویر جالب از چهره مسافران آنسوی شیشه بخار گرفته

ربکا بروکس مدیر عامل سابق “نیوز اینترنشنال”متهم به شنود پیغامگیر تلفن یک دختر که در سال 2002 ربوده و کشته شد

این دو نفر از جمله متهم هستند که پیغامگیر تلفنی یک دختر نوجوان بریتانیایی که در سال 2002 ربوده و کشته شد را شنود کرده اند.

پیگرد مکالمات تلفنی ششصد نفر از جمله چهره های مشهور سینمایی، سیاسی و ورزشی و همچنین فساد از موارد اتهام علیه این افراد محسوب می شود.

خیانت چهره های مشهور جهان به همسرانشان تصاویر , تصاویر خانوادگی بازیگران و چهره های مشهور در سال 95 , تسلیت چهره ها در اینستاگرام به علی مسعودی تصاویر

نزدیکی این افراد به دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، باعث شد که این رسوایی به یکی از دردسرهای بزرگ دولت کنونی این کشور تبدیل شود.

تصاویر چهره سه بعدی , تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی تصاویر  , تصاویر زیبا

رابرت مرداک صاحب نشریاتی که تلفن های شهروندان را شنود می کرده اند

ربکا بروکس همچنین متهم به پنهان کردن آرشیو “نیوز اینترنشال” متعلق به گروه رابرت مرداک، از پلیس شده است.

تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه

گروه اینترنشال متعلق به مرداک

پرداخت 117 هزار یورو به یکی از کارمندان وزارت دفاع بریتانیا در مقابل دریافت اطلاعات برای روزنامه “سان” نیز از موارد اتهام علیه ربکا بروکس عنوان شده است.
/جام نیوز


ویدیو : دو چهره سرشناس، متهم به شنود +تصاویر