دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان... :   دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ...



 

دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز گشایش یافت

 

 

نمایشگاه بین المللی تهران , صنعت ساختمان , شبکه صنعت ساختمان

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حرارتی، برودتی و سیستمهای تهویه صبح پنجشنبه در تبریز گشایش یافت.


به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، در نمایشگاه بین‌المللی لوازم و مصالح ساختمانی تبریز ۴۲۵ واحد داخلی از ۹ استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، فارس، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همچنین نمایندگی‌های کشورهای آلمان، یونان، ایتالیا، کانادا، ژاپن، کره‌جنوبی، چین و فرانسه و ۴۰ واحد از کشور ترکیه به طور مستقیم حضور دارند.


این واحدهای تولیدی آخرین دستاوردهای خود را از قبیل شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، انواع کاشی و سرامیک، سنگ‌های ساختمانی و تزیینی، ماشین‌آلات راهسازی و ساختمان، بلوک‌های سفالی و شیشه‌ای، ماشین‌آلات بتنی و صنعتی، انواع کفپوش، پارکت و کاغذ دیواری، عایق‌های رطوبتی، کابینت و مصنوعات چوبی، مبلمان اداری و خانگی در پنج سالن نمایشگاه بین‌المللی تبریز در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع فضای مسقف و شش هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تبریز به معرض نمایش عموم گذاشته‌اند.


در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حرارتی و برودتی تبریز نیز ۲۲۲ واحد از هفت استان تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، یزد، مازندران و نمایندگی‌های آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، فرانسه و اسپانیا همچنین ترکیه به صورت مستقیم حضور دارند.


در این نمایشگاه نیز آخرین دستاوردها در زمینه لوله و اتصالات، مشعل‌های گازسوز، دیگ‌های چدنی، دستگاه‌های چیلر، تاسیسات ساختمانی، مبدل‌های حرارتی و برودتی در مساحتی بالغ بر ۱۷ هزار مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۱۲۰ متر مربع فضای باز عرضه شده است.


هر دو نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت دایر است.... /  خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو : دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان...