دو رگه های جدید در راه تیم ملی : اولین بار است که یک ایرانی الاصل از لیگ آمریکا ...


اولین بار است که یک ایرانی الاصل از لیگ آمریکا با تابعیت دوگانه ایرانی – آمریکایی قرار است به تیم ملی دعوت شود. دلهره ای که سبب شده تا دعوت او به تعویق بیفتد. تماشا: در حالی که کی روش هنوز فهرست رسمی دعوت شدگان تیم ملی را اعلام نکرده است، گمانه زنی های زیادی در مورد این فهرست وجود دارد. در جدیدترین خبر، خبر آنلاین ادعا کرده کی روش به صورت ویژه به دنبال زمینه سازی برای دعوت از استیون بیت آشور است.

به گزارش خبر آنلاین، استیون بیت آشور، بازیکن 24 ساله ایرانی که در سن خوزه ایالات متحده به دنیا آمده است، به شدت مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته است. آخرین درخشش او در جمع ستارگان لیگ آمریکا بوده که مقابل چلسی به میدان رفت. استیون پدر و مادری ایرانی دارد که از اقلیت مذهبی آشوری هستند و سال ها قبل و پیش از تولد استیون به آمریکا مهاجرت کرده اند.

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید

او فوتبالش را از سن خوزه شروع کرده و حالا یکی از موفق ترین ستاره های MLS است. او دفاع راست سن خوزه است. پستی که تیم ملی این روزها با داشتن خسرو حیدری و حسین ماهینی، ترافیکی سنگین در این قسمت دارد اما سرعت و توان تکنیکی بالای استیو طوری است که مطبوعات آمریکایی مدام اصرار دارند تا این بازیکن به تیم ملی این کشور دعوت شود و خودش هم گفته برای رسیدن به جام جهانی نمی تواند تا ابد منتظر بماند.

کی روش و دستیارانش که سال ها سابقه فعالیت در لیگ آمریکا را داشته اند، به خوبی با بازی این بازیکن آشنایی دارند و حتی معتقدند این بازیکن توان بازی در پست های دیگری از زمین را هم دارد اما مشکل برای دعوت از بازیکنی با این سطح، تنها ترس از واکنش هاست.

اولین بار است که یک ایرانی الاصل از لیگ آمریکا با تابعیت دوگانه ایرانی – آمریکایی قرار است به تیم ملی دعوت شود. دلهره ای که سبب شده تا دعوت او به تعویق بیفتد. از طرف دیگر سایت گل خبر از دعوت شدن قوچان نژاد توسط کی روش داده و اعتقاد دارد او در اردوی بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت. به نقل از سایت گل، کی روش مدت هاست به دنبال رضا قوچان نژاد برای حضور در تیم ملی ایران است و حتی قرار بود او در اردوی ترکیه به تیم ملی ایران اضافه شود.

حالا این بار حرف ها زده شده و گوچی آماده حضور در تیم ملی ایران است. او در فهرست جدید تیم ملی خواهد بود و همراه تیم در کمپ مجارستان خواهد بود. قوچان نژاد که فصل فوق العاده ای را در لیگ بلژیک پشت سر گذاشت، می تواند زنگ خطر شدیدی برای مهاجمان تیم ملی به خصوص کریم انصاری فرد باشد.


ویدیو : دو رگه های جدید در راه تیم ملی