دو جوانی که افکار رسول خادم را به هم ریختند! : دو قهرمان مسابقات انتخابی کشتی ...



رسول خادم , سارا خادم الشریعه , دانلود فیلم محمد رسول الله

دو قهرمان مسابقات انتخابی کشتی آزاد در زیکلوفسکی هم خوش درخشیدند و حالا خود را صاحب دوبنده تیم ملی می دانند!.

با تصمیم شورای فنی قرار بود تكلیف مسافران جهانی امریكا در اوزانی كه كمی ابهام هست ،در جام زیلوفسكی روشن شود. به خاطر همین علیرضا قاسمی نفر اول وزن٧٤ ،مرتضی رضایی قلعه و پیمان یار احمدی برای گرفتن بلیت ینگه دنیا باید خودشان را در جام زیلكوفسكی لهستان نشان می دادند.

 

در این وزن قاسمی نفر اول انتخابی مشهد قهرمان شد.در حالی كه فدراسیون روی رضایی قلعه و یار احمدی حساب باز كرده بود. قاسمی كه سال ٢٠٠٩ مدال جهانی جوانان را گرفته بود،بعداز ٦ سال در لهستان هم قهرمان شد.با این حساب او طبق مصوبه شورای فنی فدراسیون باید مسافر جهانی آمریكا شود.

 

نكته جالب این بود كه رضایی قلعه كه در انتخابی تیم ملی پیمان یار احمدی را شكست داده بود،در جام زیلكوفسكی به حریف ژاپنی نفر دوم جهان باخت اما علیرضا قاسمی با اختلاف ١٠ امتیاز انتقام او را گرفت.اما در وزن ٩٦ كیلو از بین سه كشتی گیر،فدراسیون به محمدحسین محمدیان پسر عسگری محمدیان و رضا یزدانی خیلی دل بسته.

 

البته طحان هم به جمع آنها اضافه شد. از طرفی رضا یزدانی با مصدومیت از دور خارج شد و ماند محمدیان و طحان.محمدیان به حریف گرجستان باخت اما طحان قهرمان شد.حالا طحان هم باید به آمریكا برود اما غیبت رضا یزدانی كمی كار را سخت می كند.

اینکه حالا باید کمیته فنی در این دو وزن ، دو کشتی گیر را برای مسابقات جهانی انتخاب کنند که در دو سال گذشته در برنامه ریزی های شان نبودند و روی آنها حساب باز نمی کردند اما خادم قول داده به اصولی که گذاشته پایبند باشد.

او که بی شک بزرگترین مربی کشتی آزاد دنیاست ، حالا باید دید به علم خود رجوع می کند یا انتخابی را ملاک قرار می دهد؟

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : دو جوانی که افکار رسول خادم را به هم ریختند!