دو بازیگر زیبای بالیوود کارینا کاپور، پریانکا چوپرا رقیب یکدیگر : دو بازیگر ...



دو بازیگر زیبای بالیوود کارینا کاپور، پریانکا چوپرا رقیب یکدیگر

پیدا کردن یک دوست همیشگی در بالیوود خیلی مشکل است، به خصوص از میان زنان.

کارینا کاپور و پریانکا چوپرا دو هنرپیشه در بالیوود می‌باشند که حتی چشم دیدن یکدیگر را ندارند. این دو در بالیوود به عنوان جدی‌ترین رقیب‌های چندین ساله شناخته می‌شوند جالب اینکه هیچ‌گونه دلیل منطقی برای این رقابت نمی‌توان پیدا کرد.همین اواخر هنگام اجرای قسمت نهایی ترانه "بت هندی" ورود کارینا با خروج پریانکا همراه بود.

 

پریانکا چوپرا , کارینا کاپور , کاپور کارینا

 

پریانکا این قدر سریع خارج شد که حتی "رانبیر کاپور" فرصت ملاقات با دختر عموی خود را نیافت.این دو بازیگر نمی‌ توانند یکدیگر را در یک صحنه تحمل کنند. حضور هر دوی آن ها در یک صحنه می‌تواند فضایی تبلیغاتی برای فیلم‌های مختلف باشد.اولین باری که کارینا و پریانکا با یکدیگر کار کردنند مربوط به فیلم "آیت راز" بود. که آن‌ها را تبدیل به بهترین دوست یکدیگر کرد. در کل مدت بازی در این فیلم طولانی آن‌ها با یکدیگر بودند، اما بعد از آن مشکلات آن‌ها شروع شد وشایعاتی شروع شد که دامن گیر دوستی این دو ستاره بالیوود گشت. 

 

 

بیوگرافی کارینا کاپور , زیباترین عکسهای کارینا کاپور , عکس جدید کارینا کاپور 2014

 

این مسئله زمانی جدی تر شد که در دسامبر 2007 کارینا اعلام کرد که به هیچ کدام از بازیگران حال بالیوود توجه نمی‌کند مگر "رانی مو کرجی" و همچنین یکبار دیگر در "کافی با کاران" پریانکا را مورد تمسخر قرار داد و اینگونه بود که اختلاف این دو بازیگر مشهور شروع شد، به طوری که حتی تحمل یکدیگر بر روی یک صحنه نیستند./پارس ناز

 


ویدیو : دو بازیگر زیبای بالیوود کارینا کاپور، پریانکا چوپرا رقیب یکدیگر