دو استعفا در وزارت علوم/ نصیری قیداری معاون حقوقی و امور مجلس توفیقی شد :



معاون پارلمانی وزارت علوم کفت , وزارت امور خارجه , سایت وزارت علوم

دو استعفا در وزارت علوم/ نصیری قیداری معاون حقوقی و امور مجلس توفیقی شد

امروز خبر استعفای یکی از مشاوران و یکی از معاونان وزارت علوم اعلام شد؛ مشاور عالی وزیر علوم سابق در امور اجرایی و معاون حقوقی و امور مجلس.

 جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم با این دو استعفا موافقت کرده است.

استعفای نخست را عباس طائب مشاور عالی وزیر علوم سابق در امور اجرایی داده است. او دراین باره به فارس گفت: در روزهای نخست حضور توفیقی در وزارت علوم استعفای خود را اعلام کردم که با این استعفا موافقت شد.

طائب گفته است که به دانشگاه بر می گردد: بنده استاد بازنشسته هستم و با مصوبه دولت در وزارت علوم مشغول به کار شده بودم. با موافقتی که با استعفایم شد بار دیگر به دوران بازنشستگی برمی‌گردم و از آنجایی که عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت هستم، در این دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار خواهم شد

استعفای دوم هم سید جواد ساداتی‌نژاد، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم است. او هم در این باره به فارس گفت: بنده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم و مسلما برای تدریس و ادامه شغل معلمی در دانشگاه حاضر می‌شوم.

اما جعفر توفیقی، سعدالله نصیری‌قیداری را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب کرد.

نصیری‌قیداری نماینده مردم زنجان در مجلس هشتم و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات این مجلس بود. از جمله فعالیت‌های علمی و آموزشی نصیری قیداری می‌توان به تدریس در دانشگاه‌های زنجان و شیراز، ریاست مرکز نجوم ایران و معاون آموزشی دانشگاه زنجان اشاره کرد.

توفیقی از ابتدای حضور در وزارت علوم تاکنون عبدالحسین فریدون را جایگزین رسول ملک فر در سمت مدیرکل دفتر وزارتی، محمدحسین امید را جایگزین علی اکبر متکان در معاونت اداری مالی، مهدخت بروجردی را جایگزین علیرضا کریمیان در سمت مدیر کل روابط عمومی و مشاور وزیر علوم و دکتر سیدمحمود مدرس هاشمی را جایگزین دکتر محمداسماعیل همدانی گلشن، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان کرده است./خبر آنلاین

 


ویدیو : دو استعفا در وزارت علوم/ نصیری قیداری معاون حقوقی و امور مجلس توفیقی شد