دوچرخه‌ای که با تلفن همراه کنترل می شود +تصاویر : این روزها بسیاری از کشورها ...



این روزها بسیاری از کشورها در حال گسترش فرهنگ دوچرخه سواری هستند چرا که دود ناشی از خودروها زمین را نابود کرده است و دیگر جایی برای سوخت های فسیلی باقی نمانده است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در بیشتر کشورها از جمله ایران فرهنگ استفاده از دوچرخه به صورت روز افزون در حال گسترش است و در این میان طراحان نیز بیکار نیستند و طرح هایی عالی برای ارتقا سطح دوچرخه ها ارائه می دهند.

"ریچارد هث" استرالیایی به تازگی دوچرخه ای به نام آسمان آبی "BlueSkyBike" را طراحی کرده که درنوع خود بسیار جالب و کاربردی است. از همین رو منتقدان نیز به این طرح او روی خوش نشان داده و از آن به عنوان یک طرح بسیار سالم یاد کرده اند.

آموزش روابط زناشویی همراه تصاویر , تصاویر خلاقانه دندانپزشکی همراه با تکنولوژی , روش هی جلوگیری از بارداری تازه کشف شده همراه با تصاویر

یکی از قابلیت های بسیار خوب این دوچرخه حمل و نقل آسانش است چرا که می توان آن را به راحتی جمع کرد و حالت تاشوی آن انعطاف پذیری خاصی به دوچرخه می دهد.

این دوچرخه همچنین به یک موتور برقی نیز مجهز شده که انرژی لازمش را از رکاب زدن دریافت می کند و در زمان های خاص که نیاز به این انرژی است می توان آن را استفاده کرد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود توانایی این دوچرخه در برقراری ارتباط با تلفن همراه است. تنها کافی است تا تلفن تان را در محل تعیین شده روی فرمان دوچرخه قرار دهید و سپس با استفاده از یک نرم افزار از میزان شارژ باتری، سیستم های برق رسانی و ... آگاه شوید.

بازیگران ایرانی همراه با تصاویر , بیوگرافی فریدون آسرایی همراه با تصاویر , بیوگرافی احسان خواجه امیری همراه با تصاویر

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

منبع:yjc.ir


ویدیو : دوچرخه‌ای که با تلفن همراه کنترل می شود +تصاویر