دوچرخه‌ای همزمان با فرزندتان بزرگ می‌شود : همزمان با بزرگ شدن بچه‌ها، باید ...


همزمان با بزرگ شدن بچه‌ها، باید دوچرخه‌های بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری برایشان تهیه کنید. این کار به معنی هزینه بیشتر است. فوت و فن: همزمان با بزرگ شدن بچه‌ها، باید دوچرخه‌های بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری برایشان تهیه کنید. این کار به معنی هزینه بیشتر است. یک کارآفرین ایرلندی یک نوع دوچرخه طراحی کرده و نام آن را LittleBig گذاشته است. این دوچرخه از یک دوچرخه کوچک بدون پدال به یک دوچرخه بزرگ پدال‌دار تبدیل می‌شود.

دوچرخه , رویای فرمانروای بزرگ , دوچرخه برقی

این دوچرخه در ابتدا مانند دوچرخه‌ای است که پدال نداشته و فریمی 12 اینچی دارد. این دوچرخه ترمز عقب و جلو دارد، اما فاقد رانشگر است.

همزمان با بزرگ شدن کودک، انتهای فریم آلومینیومی این دوچرخه که به سمت پایین خمیده است، جدا می‌شود. سپس این بخش برگردانده شده و دوباره متصل می‌شود. حالا بخش انتهای دوچرخه به سمت بالا خمیده است. در نتیجه ارتفاع دوچرخه 100 میلی‌متر و قسمت زین آن 50 میلی‌متر بلند‌تر شده است. البته ارتفاع صندلی را می‌توان از قسمت پایه آن نیز کوتاه یا بلند کرد.

زمانی که کودک شما آماده پدال زدن باشد، یک جفت پدال داخل قسمت پایین انتهای لوله صندلی نصب می‌شود و با یک زنجیر به چرخ دنده چرخ عقب متصل می‌گردد. این دوچرخه حالا یک دوچرخه 16 اینچی دارای پدال است.

خرید دوچرخه , دوچرخه سواری , دوچرخه ثابت

هتل بزرگ شیراز , بزرگ کردن سینه , هتل بزرگ تهران

قیمت دوچرخه , کوروش بزرگ , بزرگ کردن الت تناسلی
 
طبق گفته این کارآفرین، یک دوچرخه LittleBig احتمالاً 5 سال برای یک کودک کاربرد دارد؛ از سن 2 سالگی تا 7 سالگی. در حال حاضر گروه وی سفارش می‌پذیرند و قرار است این دوچرخه‌های LittleBig را مستقیماً به مصرف‌کنندگان ارائه دهند. این دوچرخه در 29 نوامبر ارائه خواهد شد. این دوچرخه سه رنگ دارد و قیمت آن 247 دلار آمریکا است. برای خرید بسته پدال 57 دلار دیگر نیز باید بپردازید.

مراحل بزرگ‌ کردن دوچرخه در ویدئوی ذیل توضیح داده شده است.



ویدیو : دوچرخه‌ای همزمان با فرزندتان بزرگ می‌شود