دونگا کاپیتانی برزیل را از نیمار می‌گیرد : سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل به احتمال ...


سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل به احتمال زیاد بازوبند کاپیتانی را از نیمار می‌گیرد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، مهاجم 24 ساله برزیل که در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند، مدتی است که بازوبند کاپیتانی را به بازویش می‌بندد.

نیمار اما در کوپا آمه‌ریکا سال گذشته که در شیلی برگزار می‌شد، از زمین مسابقه اخراج شد تا بسیاری او را به عدم توانایی در کنترل خودش متهم کنند و توانایی‌های کاپیتانی او را زیر سوال ببرند. نیمار از حضور در چهار بازی بعدی برزیل محروم شد تا کوپا آمه‌ریکا برایش پایان بپذیرد.

دونگا که با Spor TV صحبت می‌کرد در این زمینه گفت: می‌خواهم تغییراتی در تیم ملی ایجاد کنم. باید با نیمار هم صحبت کنم. مدل فوتبالی که او در زمین دارد و تعداد خطاهایی که رویش اتفاق می‌افتد، ممکن است او را بیش از حد عصبانی کند. همه چیز که بازوبند کاپیتانی نیست. زمانی که تصمیم گرفتم نیمار را کاپیتان برزیل کنم به این دلیل بود که بیش از پیش احساس مهم بودن داشته باشد.

دنگا اضافه کرد: دادن بازوبند کاپیتانی به نیمار کار راحتی نبود. به زودی با او حرف می‌زنم. نیمار در بارسلونا هم بازی می‌کند و کاپیتان هم نیست ولی اتفاق‌های مشابهی برایش می‌افتد. اکنون می‌خواهیم نیمار با آسودگی بیشتری فوتبال بازی کند. به همین خاطر درباره بازوبند به زودی با او جلسه‌ای خواهم داشت.


ویدیو : دونگا کاپیتانی برزیل را از نیمار می‌گیرد