دونالد ترامپ: «کیم جونگ اون» دیوانه است : نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ...


نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی ضمن تمجید از توانایی‌های «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی را «فردی دیوانه» خواند که با سلاح‌های هسته‌ای بازی می‌کند. خبرگزاری فارس: نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات 2016 ریاست جمهوری درباره «کیم جونگ اون» و برنامه سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی اظهارنظر کرد.

در ادامه واکنش‌ها به آزمایش بمب هیدروژنی توسط کره شمالی، نامزدهای ریاست جمهوری در آمریکا هم مواضع خود را در قبال کره شمالی و رهبر آن مطرح کردند.

به گزارش هیل، «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواهان در اظهاراتی ضمن تمجید از توانایی‌های رهبر کره شمالی،‌ او را «فردی دیوانه» خواند که با سلاح‌های هسته‌ای بازی می‌کند.

ترامپ در جمع حامیان خود درباره کیم جونگ اون گفت: «اگر شما به کره شمالی نگاه کنید، این فرد شبیه به دیوانه است. البته شما باید این موضوع به او اعتبار بدهید. چند فرد جوان توانستند بر ژنرال‌های سرسخت مسلط شوند. او وقتی پدرش فوت کرد، ۲۵ یا ۲۶ سال بود. خارق العاده است وقتی شما به این موضوع فکر می‌کنید. او چطور توانست این کار را بکند؟»

او در بخش دیگری از سخنانش درباره آزمایش‌های هسته‌ای به ویژه بمب هیدروژنی هم اشاره کرد و رهبر کره شمالی را «فردی دیوانه» خواند که در حال بازی با سلاح‌های هسته‌ای است.


ویدیو : دونالد ترامپ: «کیم جونگ اون» دیوانه است