دومین رقابت والیبال ایران و لهستان آغاز شد : تیم های ملی والیبال ایران و لهستان ...


تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 امشب (جمعه) در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند. خبرگزاری ایسنا: تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 امشب (جمعه) در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

این دومین رقابت دو تیم در هفته هفتم این رقابت هاست. ایران در بازی اول در نمایشی نفس گیر موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

این دو تیم در دور رفت دو بار در لهستان با یکدیگر دیدار داشتند که لهستان موفق به دو پیروزی 3 بر 1 و 3 بر 2 مقابل ایران شد. ایران نیز نخستین امتیازش را در لیگ جهانی امسال با گرفتن دو ست در خانه لهستان بدست آورد.

لهستان سال گذشته در در مسابقات قهرمانی جهان طلا گرفته بود و از تیم های مدعی در این دوره لیگ جهانی والیبال به شمار می رود.

حدود سه ساعت قبل از شروع این دیدار گوش تا گوش سالن 12 هزار نفری آزادی تهران مملو از جمعیتی است که برای تشویق تیم ملی ایران به ساان آمده اند. مثل بازی قبل این دو تیم، حدود 20 نفر از پرنسل سفارت لهستان در تهران نیز در سالن حاضر شده اند.

دو تیم حدود 40 دقیقه قبل از آغاز این دیدار به سالن رفتند. تیم ملی والیبال ایران در این دیدار لباس سورمه ای پوشیده و لهستانی ها پیراهن قرمز رنگ به تن دارند.

باوجود آعاز بازی هنوز سیل جمعیت بیرون سالن وجود دارد البته بیشتر آنها بلیط در اختیار ندارند و امیدوارند پس از گذشت اندکی زمان بتوانند وارد سالن شوند.


ویدیو : دومین رقابت والیبال ایران و لهستان آغاز شد