دولت موقت معاهده صلح با اسرائیل را لغو می كند :         اخوان المسلمین: دولت ...



 

 

 

بیاتنیه دولت معاهده fatf , ایمیل موقت , ازدواج موقت

 

اخوان المسلمین:

دولت موقت معاهده صلح با اسرائیل را لغو می كند

رسانه های غربی و به ویژه رسانه های انگلیسی، با خبر سازی جعلی در صدند تا نشان دهند كه اخوان المسلمین در تظاهرات خود علیه مبارك دغدغه های اسلامی ندارد، در حالی كه قطع رابطه كشورهای اسلامی با اسرائیل و منزوی كردن این رژیم، یكی از آرمان های ناب اسلامی است كه جنبش اخوان المسلیمن نیز بر همین مسیر راه می پیمایند.

سرویس بین الملل ـ معاون جنبش اخوان المسلین اعلام کرد، در صورتی که این جنبش در مصر به قدرت برسد، معاهده صلح با اسرائیل را لغو خواهد کرد.

«راشد البیامی» که با تلویزیون «ان اچ کی»، صحبت می‌کرد، گفت: در صورتی که حکومت موقت در مصر توسط این جنبش یا دیگر احزاب مخالف مبارک تشکیل شود، معاهده صلح با اسرائیل را ملغی خواهند کرد.

البیامی همچنین در ادامه اظهار داشت: این یک نیاز ضروری است که پس از سقوط مبارک، دولت موقت، مسأله معاهده صلح با اسرائیل را ملغی اعلام کند.

این در حالی است که رسانه‌های غربی و به ویژه رسانه‌های انگلیسی با خبر سازی جعلی در صدند تا نشان دهند که اخوان المسلمین در تظاهرات خود علیه مبارک، دغدغه‌های اسلامی ندارد، در حالی که قطع رابطه کشور‌های اسلامی با اسرائیل و منزوی کردن این رژیم، یکی از آرمان‌های ناب اسلامی است که جنبش اخوان المسلیمن نیز بر همین مسیر راه می‌پیمایند.

اتفاقا نگرانی غرب و رژیم صهیونیستی نیز از همین است که سعی در خبرسازی و جعل خبر برای خدشه دار کردن بنیان حرکت اخوان المسلیمن در مصر را دارند.

گفتنی است، مصر نخستین کشور عربی است که رژیم صهیونیستی را در سال ۱۹۷۹ به رسمیت شناخت و پس از آن، همواره یکی از میانجیگران عمده بین رژیم صهیونیستی و دیگر کشور‌های عرب بوده است.

رژیم مبارک همچنین در تحریم شهروندان غزه با اسرائیل همکاری تام و تمام داشت و با بستن گذرگاه‌های رفح ـ که در واقع در مرز این کشور با فلسطین است ـ فرستادن مواد غذایی ضروری به شهروندان غزه را با مشکل روبه رو ساخت، به گونه‌ای که گروهی از آزادیخواهان در سرتاسر جهان با دیدن درد و رنج شهروندان غزه با تجهیز کاروان آزادی، تلاش کردند که مواد غذایی را به شهروندان غزه برسانند که با حمله نظامی کماندوهای رژیم صهیونیستی رو به رو شدند....../تحلیل:تابناک


ویدیو : دولت موقت معاهده صلح با اسرائیل را لغو می كند